خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

راه حل مشکلات تمرکز بر تولید دانش بنیان است/ مدیران در تحقق شعار سال جهادی عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۶۸۸

استاندار مازندران گفت: امروز در عرصه اقتصاد نگاهمان جهاد است و راه‌حل مشکلات کشور تمرکز بر تولید با نگاه دانش‌بنیان است؛ دستور مقام معظم رهبری باید به‌عنوان دستور کار در برنامه‌های مدیران جاری باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور عصر امروز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران به برنامه‌های پیش روی استان در سال 1401 اشاره کرد و گفت: کسانی که در این دولت مسئولیت پذیرفتند ایثارگری کردند در این دولت مدیران باید جهادگر بوده و جهادی کار کنند.

وی افزود: امروز در عرصه اقتصاد نگاهمان جهاد است و راه‌حل مشکلات کشور تمرکز بر تولید با نگاه دانش‌بنیان است؛ دستور مقام معظم رهبری باید به‌عنوان دستور کار در برنامه‌های مدیران جاری باشد.

استاندار مازندران به تائیدات مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اما انور که باید دستورات معظم له جدی گرفته نشد.

وی تأکید کرد که مدیران دستگاه‌های اجرایی  باید با تمام توان و انگیزه جهادی در جهت جبران مافات گذشته گام‌های اساسی بردارند و از این ریل‌گذاری جدید در تحول دولت به نفع مردم استفاده کنند.

استاندار مازندران گفت: برای رسیدن به رشد هشت‌درصدی که برنامه بودجه کشور مازندران را تکلیف کرده است نیاز به اقدام جهادی همه مدیران دارد.

حسینی پور بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را به استانداری ارائه کنند، ادامه داد: برنامه‌هایی که هم دارای زمان‌بندی و هم قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی افزود: استان مازندران دارای ظرفیت‌های فراوانی است برای اینکه ریل‌گذاری برنامه‌وبودجه برای استان لحاظ کرد سازمان مدیریت استان باید حداکثر نظارت را بر دستگاه‌ها داشته باشد.

حسینی پور بر فساد ستیزی در ادارات تأکید کرد و گفت: چنانچه در دستگاه اداری چنین اتفاقی رخ دهد مدیر آن اداره مسئول است و باید پاسخگو باشد. ضمن اینکه سیستم نظارتی هوشمند رفتار تمام مدیران را در استان رصد خواهیم کرد.

استاندار مازندران افزود: در سال 1401 باید مازندران را منطقه اقتصادی شمال ایران تبدیل کنیم تحقق این امر نیز مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی حمایت از سرمایه‌گذار، حمایت از محرومان، توجه به مناطق محروم، جهش تولید و حمایت از کارآفرینی را از مقوله‌های مهمی عنوان کرد که مدیران باید به آن توجه جدی داشته باشند.

۷۰ انتصاب جدید در مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران وی با اشاره به انتصاب‌های جدید انجام‌شده در مازندران گفت: ۱۲ انتصاب مدیران و معاونان در استانداری انجام شد و نیز ۱۵ جابجایی در فرمانداری‌های مازندران انجام شد که به سمت سرپرست و فرماندار منصوب‌شده‌اند.

امید محبی ادامه داد: ۴۰ انتصاب در دستگاه‌های اجرایی مازندران در این مدت انجام‌شده است.

وی در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران تأمین اعتبار تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری، احداث ساختمان شیرابه نوشهر، بهره‌برداری ضابطه‌مند مردم از تالاب میانکاله با دیدگاه طبیعت‌گردی، انتقال آب از نکا رود برای احیای تالاب میانکاله، تشکیل کارگروه سازمان جنگل‌ها، محیط‌زیست ومسولان قضایی و امنیتی برای ساخت‌وسازهای درون جنگل‌ها، اعتراض‌های درباره سدها بین حوزه استان‌ها با توجه به شرایط استان‌ها برشمرد.

معاون استاندار مازندران افزود: فراهم کردن زیرساخت بندر امیرآباد با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی، پیگیری تکمیل مراحل ترمیم ورزشگاه وطنی قایمشهر، تأمین سرمایه در گردش پایانه صادراتی روناک در جویبار از دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز