خبرگزاری کار ایران

انتصاب نخستین مدیر زن در سینماهای استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۰۹

«انسیه یوسفی» باتجربه فعالیت در سینماهای ممتاز کشور در آیینی به‌عنوان اولین مدیر زن سینمای مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی امور سینمایی استان مازندران، انسیه یوسفی به‌عنوان نخستین مدیر بانوی مجموعه‌های سینمایی مازندران معرفی شد.

در آیین معارفه این بانوی مازنی؛ سید سعید پور قاسم مدیر امور سینمایی استان مازندران با تبریک سال نو از اهمیت و ضرورت توان‌افزایی مدیران زن و لزوم به‌کارگیری زنان در موقعیت‌های مدیریتی تأکید و تربیت و پرورش مدیران زن آینده را از برنامه‌های این دفتر ذکر کرد.

وی با قدردانی از کارکنان سینما بهمن بهشهر برای همکاری با مدیریت جدید و با تأکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کارکنان و گسترش کنش تعاملی با دستگاه‌های فرهنگی مرتبط و اقشار مردم را برای توسعه و ترویج هنر سینما مفید دانست و گفت: این دفتر نیز با کمک‌های خود از سینماها حمایت همه‌جانبه خواهد کرد.

پور قاسم، تبدیل وضعیت فعلی سینما بهمن بهشهر به یک سینمای مدرن را یک تکلیف اداری، فرهنگی و گردشگری دانست و آن را دارای اولویت اعلام کرد.

وی افزود: سینماهای تحت پوشش موسسه بهمن سبز چون متصل به نهادی غیردولتی و عمومی هستند باید به فکر ایجاد منابع حمایتی پایدار باشند.

قابل‌توجه اینکه انسیه یوسفی با سال‌ها تجربه‌ی فعالیت در سینماهای ممتاز کشور ازجمله پردیس سینمایی استان اصفهان و سینما سپهر ساری اکنون به‌عنوان سرپرست سینما بهمن بهشهر معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز