خبرگزاری کار ایران

از ۲۶ اسفند تا ۵ فروردین ماه:

بیش از 6 میلیون و 700 هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۹۲۹

سرپرست میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تعداد مسافران مقیم نوروزی در استان به شش میلیون و ۷۶۸ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی ایزدی در ستاد خدمات اجرایی سفرهای استان با اشاره به اقامت شش میلیون و ۷۶۸ هزار و ۶۲۸ مسافر نوروزی در استان اظهار داشت: از این تعداد ۴۷ هزار و ۹۵۶ نفر در هتل‌ها، پنج هزار و ۴۱ نفر در اقامتگاه سنتی، ۲۲ هزار و ۴۳ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۳۲ هزار و ۶۸۷ نفر در متل ها اقامت کردند.

وی میزان اقامت در خانه‌های مسافر را دو میلیون و ۳۴۵ هزار و ۶۵۴ نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد ۳۴.۶۵ درصد مجموع اقامت مسافران را تشکیل می‌دهد و ۲۲۱ هزار و ۲۴۲ نفر معادل ۳.۲۷ درصد اقامتگاه‌های موقت اسکان یافتند.

سرپرست میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران  میزان اقامت در تأسیسات اقامتی وابسته وزارت آموزش و پرورش شامل مدارس، خانه‌های معلم، باشگاه فرهنگیان و غیره را ۳۷ هزار و ۶۷۸ نفر برشمرد و گفت: سه میلیون و ۹۸۱ هزار و ۳۴۰ نفر نیز معادل ۵۸.۸۲ درصد در سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

ایزدی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی را ۲۵۷ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۳ مورد تشویق و ۵۳ مورد تذکر به مراکز اقامتی و پذیرایی داده شده است.

وی با بیان اینکه در همین مدت یک میلیون و 692 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی مازندران دیدن کردند، ادامه داد: ۸۸ هزار نفر از مسافران نوروزی از موزه‌های استان بازدید کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز