خبرگزاری کار ایران

استقرار تیم‌های اورژانس در مناطق عملیاتی راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۰۰

معافی با اشاره به اینکه تیم‌های بهداشتی و درمانی اورژانس در یادمان عملیاتی مناطق راهیان نور استان خوزستان در حال ارائه خدمات موردنیاز به زائران هستند، گفت: خداوند متعال را شاکریم که تابه‌حال هیچ مراجعه کرونایی نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نورالله معافی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:‌بهداشت و درمان استان مازندران کار خود را از ۱۵ اسفند در اردوگاه‌های شهید جعفر زاده، هفت‌تپه و شهید بلباسی در خرمشهر شروع کرد که در هر اردوگاه یک اکیپ تیم بهداری همراه با آمبولانس، پزشک، یک پرستار مرد و دو پرستار زن با برپایی پست امداد حاضر هستند.

وی افزود: یک تیم ۵ نقره در هر سه اردوگاه مستقر هستند؛ خدمات ارائه‌شده به زائرین اعم از ویزیت مراجعه‌کنندگان، ارائه داروی رایگان، ضدعفونی محوطه اردوگاه‌ها، سرکشی و بازدید از آشپزخانه و طبخ غذا، نظارت هنگام توزیع غذا و جمع‌آوری زباله محوطه است.

فرمانده اکیپ سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا مستقر در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در هر گروه، سه نفر را جهت حمایت و پشتیبانی که زیر نظر تیم بهداری هستند، اعزام کرد و آن‌ها مأمور شدند که روزانه کل محوطه و آسایشگاه‌ها را ضدعفونی کنند و همچنین نظارت و بررسی سلامت آب آشامیدنی را داشته باشند.

معافی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم از زمان آغاز اعزام زائران شهدا به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب تا به امروز مشکل خاصی برای زائرین ایجاد نشده است.

وی افزود: قبل از اعزام زائر کارت واکسن و سلامت آن چک و بررسی می‌شود. تابه‌حال هیچ مراجعه کرونایی نداشتیم و اگر هم مراجعه‌ای به بخش بهداری شد ناشی از خستگی و کوفتگی ناشی از راه طولانی جاده‌ها بود که به‌صورت سرپایی ویزیت صورت گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز