خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران:

ناپایداری جوی تا عصر فردا در مازندران ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۴۹

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بابیان اینکه ناپایداری جوی تا عصر فردا در مازندران ادامه دارد، گفت: سامانه ناپایدار جوی، عصر پنج‌شنبه به‌تدریج از استان خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز و فردا آسمان استان با بارش باران، در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، وزش باد گاهی شدید، کاهش محسوس دما و احتمال رعدوبرق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود گفت: سامانه بارشی و سرد عصر فردا به‌تدریج از استان خارج می‌شود.

احمد اسدی بابیان اینکه در پی فعالیت این سامانه بارشی بیشترین بارندگی در بازیارخیل میاندرود با ۲۶ میلی‌متر به ثبت رسید افزود: دیروز بندر امیرآباد با ۱۳ درجه گرم‌ترین و صبح امروز بلده با ۴ درجه زیر صفر سردترین مناطق استان بودند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، شرایط جوی روز‌های جمعه و شنبه را نیمه آفتابی همراه با افزایش نسبی دما و در بعضی ساعات، با افزایش ابر پیش‌بینی کرد.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، یکشنبه، آخرین روز سال با آسمان نیمه‌ابری تا ابری و در مناطق غربی با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

اسدی گفت: دریا نیز امروز فردا مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز