خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اعلام کرد:

تهمیدات شرکت فرآورده های نفتی منطقه ساری برای تامین سوخت خودروها در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۰۹۹

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از پیش بینی افزایش 30 تا 40 درصدی سفرهای نوروزی به استان خبرداد و گفت: تامین به موقع سوخت برای مسافران در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش "ایلنا" از ساری، سبحان رجب پور در آستانه نوروز 1401 در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تمهیدات ویژه ای برای این کار در نظر گرفته ایم.

به گفته وی در11 ماهه اول امسال بیش ازیک میلیارد لیتربنزین توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری توزیع ومصرف شده است؛ همچنین بنابراظهار"رجب پور" فعالیت انبارهای نفت منطقه به صورت شبانه روزی فعال هستند وروزانه 8.5 میلیون لیترفرآورده های نفتی دراستان مازندران جا به جا می شود.

این مقام مسئول از فعالیت 134 جایگاه عرضه بنزین، 87 جایگاه فعال سی. ان. جی و 171 نمایندگی فروش نفت سفید در استان خبرداد و گفت: در 11 ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیارد لیتر بنزین، 585 میلیون لیتر نفت گاز، یک میلیارد و37 میلیون لیترنفت سیاه و در مجموع 3 میلیارد و 253 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توزیع شده است.

رجب پور در خصوص برخورد با کم فروش در نازل های سوخت گفت: با کم فروشی ها از سوی شرکت نفت و تعزیرات برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز