خبرگزاری کار ایران

امروز جمعه؛

وزیر بهداشت از طرح‌های اجرایی بیمارستانی در شهر‌های محمودآباد و نور بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۱۰۹

وزیر بهداشت امروز جمعه در سفر یک‌روزه هیئت دولت در مازندران از طرح‌های عمرانی بخش بهداشت در شهر‌های محمودآباد و نور بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به‌عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران پس از حضور در منزل شهید بهرام طهماسبی شهید مدافع سلامت شهرستان محمودآباد، بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای این شهرستان و ارزیابی نحوه ارائه خدمات درمانی در این مرکز، از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساختمان سی‌تی‌اسکن و سی‌سی‌یو در حال ساخت این بیمارستان قرار گرفت.

دکتر بهرام عین‌اللهی همچنین از بخش دیالیز بیمارستان شهدا تنها بیمارستان شهرستان محمودآباد که تیرماه امسال با حضور معاون وزیر بااعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان با ۵۴ تخت فعال دارای بخش‌های داخلی، جراحی، زنان، اطفال، آی سی یو و سی‌سی‌یو و همکاری خیران ساخته و به بهره‌برداری رسید، بازدید کرد.

وزیر بهداشت همچنین از پروژه بیمارستان جایگزین ۱۶۰ تختخوابی نور بازدید کرد.

بهرام عین‌اللهی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور، فرسوده و دارای قدمت ۶۰ ساله است درباز دید از پروژه بیمارستان جایگزین ۱۶۰ تختخوابی نور گفت: باید مشکلات آن حل و تکمیل تا به مردم این منطقه و گردشگران، خدمات موردنیاز ارائه شود.

 وی افزود: همچنین تأمین سی‌تی‌اسکن در شهرستان نور نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر بهداشت بابیان اینکه مازندران با توجه به پتانسیل طبیعی، می‌تواند قطب گردشگری سلامت شود گفت: نیاز است که بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه مشارکت کند.

وی افزود: میزان مرگ‌ومیر در مازندران، چندین برابر مرگ‌ومیر کرونا ست گفت: در این استان ۹۹ پایگاه اورژانس جاده‌ای فعال است که باید با برنامه‌ریزی و ارتقای فرهنگ رانندگی و ترافیکی از وقوع تصادفات پیشگیری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز