خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون در مراسم اختتامیه رویداد استارتاپی کوک تاکید کرد:

ضرورت توسعه برگزاری رویدادهای استارتاپی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۹۷

با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی کوک- حوزه صنعت در دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد رضا حسینی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری یکروزه به استان مازندران که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر ریاست جمهوری به استان حضور داشتند، با حضور در دانشگاه مازندران واقع در شهرستان بابلسر در مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی کوک-  حوزه صنعت شرکت کرد.

حسینی طی سخنانی در این مراسم با تأکید بر ضرورت برگزاری هر چه بیشتر رویدادهای استارتاپی در کشور، اظهار کرد: بهبود وضعیت اکوسیستم کارآفرینی در کشور نیازمند توسعه محسوس در برگزاری رویدادهای استارتاپی است.

وی افزود: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بدنبال حمایت از کسب و کارهای نو می باشد و در همین راستا به ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در سطح کشور اهمیت می دهد.

گفتنیست سومین رویداد استارتاپی کوک در دانشگاه مازندران با محوریت حوزه صنعت به مدت چهار روز برگزار شد.

شایان ذکر است این رویداد با برگزاری ۵ کارگاه در حوزه های ارائه آسانسوری، بوم ‌ناب، ام وی پی، ایده‌یابی و اعتبار سنجی و شیوه ارائه به سرمایه گذار، در جهت زمینه سازی برای افزایش آگاهی شرکت کنندگان در حوزه کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا اقدام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز