خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر و نماینده مردم ساری در مجلس؛

چهاردهین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۹۶

چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی باقری در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس برگزار گردید،تاکید کرد: تلاش می کنیم به اجرای طرح زیست بوم اشتغال در استان سرعت ببخشیم. 

وی ادامه داد: درهمین راستا با تأسیس کانون کارآفرینان، مراکز مشاوره کارآفرینی، مراکز شتابدهنده و اندیشکده های تعاون بدنبال ترویج کارآفرینی و حمایت از صاحبان اندیشه های نو و مبتکر هستیم.

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت؛ سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغال زایی و کارآفرینی را حذف خواهیم کرد.

باقری با اشاره به این نکته که اوضاع بخش تعاون در این باید بهبود پیدا کند؛ گفت: با درایت و پیگیری وزیر محترم و تخصیص اعتبارات ویژه و حمایت های معنوی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تعامل خوب این اداره کل با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی؛ برتقویت قوانین در جهت پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرد.

باقری از تشکیل ۱۳ جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار مازندران در سال جاری خبر داد و گفت؛ این شورا تاکنون ۶۲ مصوبه داشته و۹۶ درصد مصوبات نیز با همفکری و همدلی اعضای این شورا به نتیجه رسیده است.

علی بابایی کارنامی نیز در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: دولت و مجلس تلاش وافری دارند تا اقتصاد کشور در ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد .

وی افزود: عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه های مختلف از جمله برنامه های فساد ستیزی و شفاف سازی عملکردها قابل تحسین است.

این نماینده مجلس با اشاره به این نکته که بخش تعاون در کشور و مازندران باید توسعه یابد؛ گفت: یکی ازمزیت های مهم توسعه ای استان مازندران؛ بخش تعاون است که میزان پیشرفت این بخش در سالهای پیش رو باید بیشتر شود.

وی منتقدان طرح صیانت را که در مجلس در دست بررسی است؛ به شدت مورد انتقاد قرارداد و گفت: مافیای ثروت و قدرت دوست ندارند این طرح در مجلس به نتیجه برسد.

 سید محمد رضا حسینی نیز در این جلسه گفت: باید تبعیض از ادارات کل اجرایی ما برچیده شود و این رفع تبعیض برای مردم باید محسوس باشد.

وی دولت سیزدهم را دولتی مردمی با دغدغه های انقلابی برشمرد و گفت: در نظامی که برای هر پست مدیریتی آن؛ صدها شهید تقدیم کرده ایم، مدیرانی باید بر مسند بنشینند که پایبندترین افراد به ارزش های اسلامی باشند و درد مردم را درد خود بدانند.

وی از مدیران کل تعاون و کار استان مازندران خواست تعامل بیش از پیش با مردم به ویژه اقشار ضعیف و ساده زیستی را در اولویت کار خودشان قرار دهند و با هر گونه فسادی برخورد قاطع نمایند.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی؛ ارتباط با آحاد مردم به ویژه نخبگان و جوانان را یک ضرورت برای مدیران انقلابی ذکر کرد و گفت؛ امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است و در این خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیری جهادی و انقلابی در رأس آن؛ رسالتی خطیر برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز