خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تأکید کرد:

پایبندی ورزشکاران ایرانی به ارزش‌های ایرانی واسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۱۹۵

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: خدا را شاکریم که ورزشکاران کشور در کنار پرورش جسم به ارزش‌های ایرانی و اسلامی پایبند هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقرلائینی امروز در جمع مدال‌آوران المپیکی رشته کشتی استان مازندران مبعث رسول خدا حضرت محمد مصطفی (ص) را گرامی داشت و گفت: قدردان قدرت، قوت، همت و غیرت قهرمانان وزشی استان ولایت مدار مازندران هستیم.

وی به غیرت ملی ورزشکاران المپیکی رشته کشتی در استان اشاره کرد و افزود: معتقدم پهلوانان ما باغیرت به میدان می‌روند و کشتی می‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه حوزه ورزش در دنیا به‌صورت جدی موردتوجه است و همه کشورها سعی دارند در این عرصه دارای نام و نشان باشند، گفت: همه ملت‌ها سعی دارند مفاخری در رشته‌های ورزشی داشته باشند.

وی از غلامرضا تختی و پوریای ولی به‌عنوان مفاخر ورزش کشور یادکرد و ادامه داد: قهرمانان کشور به‌ویژه استان مازندران برای همگان مهم هستند و نسل جوانان نیز از این قشر الگوبرداری می‌کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی بابیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که ورزشکاران کشور در کنار پرورش جسم به ارزش‌های ایرانی اسلامی پایبند هستند، گفت: دنیا همان‌طور که با رهبری، سرداران نامی کشور ما سرسازش ندارند با ورزشکاران و قهرمانان ورزشی ما نیز سازش نمی‌کنند؛ و آن‌ها هر جا به نفعشان نباشد می‌گویند ورزش را سیاسی نکنید.

وی افزود: هر جا ورزشکاران ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی در مقابل ورزشکاران رژیم اشغالگر اسرائیل به رقابت نمی‌پردازند ورزش کشور ما در نظر آن‌ها سیاسی می‌شود چراکه این‌یک شکست برای استکبار در مجامع بین‌المللی است.

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه اصول اعتقادی و ارزش‌های انقلابی برای ما مهم است، گفت: شهدا و سرداران دوران دفاع مقدس در میدان حفظ امنیت قهرمان بودند و آسایش و امنیت امروز را مدیون آن‌ها هستیم و قهرمانان ما در عرصه‌های ورزشی باید شهدا را در پیشگاه خود حاضر و ناظر بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه ایران اسلامی این قدرت را دارد که در هر حوزه‌ای قهرمان‌پروری کند، افزود: دفاع حرم، دفاع امنیت، جبهه سلامت و ... قهرمانان ما خوش درخشیدند و ورزشکاران نیز باید همانند این قهرمانان عمل کنند و اخلاق‌مداری را در همه امور موردتوجه داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین پشتوانه اقتصادی برای قهرمانان و نام‌آوران ایران اسلامی، گفت: کسی که پرچم این مرزوبوم را در مجامع بین‌المللی به اهتزاز درمی‌آورد باید به بهترین شیوه مورد تجلیل،‌تکریم و حمایت قرار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز