خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

منفعت مردم در تصمیم‌گیری‌های معاون سیاسی لحاظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۳۴

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: معاون سیاسی و امنیتی مازندران در تصمیم‌گیری‌ها نفع مردم وجود داشته باشد و در اتاق این معاون به روی همه گروه‌ها باز باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رضا حاجی پور صبح امروز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، با تبریک حلول ماه رجب و دهه مبارک فجر گفت :انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل و سومین سالگرد خود را جشن می‌گیرد که طی بیش از چهار دهه تحولات فراوانی را پشت سر گذاشته است؛ همه این تحولات تلخ و شیرین باعث شد تا نهال جوان انقلاب ملت ایران، حالا به درختی تنومند و استوار تبدیل شود.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه برتر جهانی بوده و خار چشم دشمنان و در رأس آن آمریکای خائن است که در طول این سال‌ها با عناوین مختلف درصدد براندازی این انقلاب بوده اما انقلاب ما امروز الگویی برای آزادی خواهان جهان است و این امر مسئولیت ما را بیشتر کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعامل و همکاری را در توسعه اقتصادی مهم دانست و افزود: انتظار می‌رود معاون سیاسی و امنیتی در استان مازندران در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی و تشکل‌های کارگری و اصناف مدیریت درست و صحیح داشته باشد.

حاجی پور با اشاره به اینکه در اصل 85 قانون اساسی در 31 بند وظایف معاون سیاسی تعریف‌شده است، افزود: آقای سلگی در برنامه‌های خود این وظایف را به‌خوبی اعمال کند.

وی گفت: در تصمیم‌گیری‌ها نفع مردم وجود داشته باشد و در اتاق این معاون به روی همه گروه‌ها باز باشد.

روح‌الله سُلگی که با پیشنهاد استاندار مازندران و با حکم وزیر کشور چند روز پیش به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شده بودامروز پنجشنبه طی نشستی در استانداری معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز