خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور خانواده و استانداری مازندران:

توجه به سهم زنان در مناصب مدیریتی/بانوان فعال فرهنگ یار ترافیک تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۶۳۸

مدیرکل امور خانواده و استانداری مازندران به توانمندی و شایستگی زنان در محورهای مختلف اشاره کرد و بر ضرورت افزایش شایستگی زنان در پُست مدیریتی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سمیه قاسمی طوسی بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی و سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه فجر و روز زن که در استانداری مازندران برگزار شد رسیدگی به محرومان و سرکشی به نقاط محروم را مهم دانست خواستار توجه بیشتر به این مقوله شد.

وی ارتقای مدیریتی در حوزه زنان را مهم دانست و افزود: فهرستی از زنان توانمند متخصص و کارآمد دستگاه‌های استان با تحقق این موضوع در اختیار استاندار قرار گرفت.

مدیرکل امور خانواده و استانداری مازندران نشاط اجتماعی را موردتوجه قرار داد و با یادآوری اینکه ویروس کرونا مانع برخی از برنامه‌های متنوع و مفرح شد خواستار مناسب‌سازی فضای پارک‌ها برای حضور زنان توسط حوزه عمرانی شد.

طوسی به برنامه‌های حوزه بانوان در ایام‌الله دهه فجر امسال اشاره کرد و برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان استان از برنامه‌های مهم این دهه است.

وی افزود: مسابقات ویژه کودکان با موضوع ولادت حضرت زهرا (س)  و روز مادر در هفته دهه فجر برگزار می‌شود.

قاسمی طوسی، نشست تخصصی با موضوع و جایگاه زن در انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در تمامی شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، برپایی مسابقات ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌ها را از دیگر عناوین برنامه‌های هفته دهه فجر عنوان کرد.

مدیرکل امور خانواده و استانداری مازندران گفت: نشست با نخبگان استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، بانوان شهیده و همسران جانباز شمار برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

وی افزود: مراکز نگه‌داری از سالمندان و کودکان بی‌سرپرست در این مورد بازدید قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز