خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

9 دی تجلی وحدت ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۷۹۰

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه 9 دی تجلی وحدت ملی است،گفت: با لطف خداوند و رهبری ‌های خردمندانه رهبر عزیز، فداکاری ‌های رزمندگان مدافعان حرم و سردار سلیمانی تمامی نقشه ‌های دشمنان نقش برآب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌ های نمازجمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: پرهیز از گناه و ضرورت داشتن تقوای الهی ضرورت دارد.

وی سالروز عملیات کربلای 4 و یاد و خاطره شهیدان این عملیات و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و با تبریک میلاد حضرت مسیح افزود: حضرت مسیح از پیامبران الهی است و امروز دولت‌ های مسیحی با درپیش گرفتن مشی لائیک، استثمارگری و ظلم بر بشریت، در حال بدنام کردن مسیحیت است در حال یکه مسیح ضد ظلم، دیندار و طرفدار بشریت بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی گفت: کشور ما برابر بلایای طبیعی آسیب پذیر است و بخشی ناشی از آن است که حق طبیعت را نمی‌دهیم و تجاوز به رودخانه ‌ها، ایجاد موانع و جاری شدن سیلاب سبب خسارت می شود.

آیت الله لائینی برداشت بی رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، وجود شمار زیادی چاه غیرمجاز سبب پیش روی آب‌ های شور، فرورفتگی زمین و پایین رفتن سطح آب ‌های شیرین دانست و گفت: خروج دام از جنگل نیز سبب پوسیدن جنگل شده و از سوی دیگر شاهد آن هستیم که دام‌ ها از گرسنگی در حال تلف شدن هستند.

وی با تاکید براینکه حق طبیعت را بدهیم تا حوادث آن تبدیل به بلا نشود، گفت: اگر این حق را رعایت کنیم، حوادث تبدیل به بلا نمی‌ شود.

آیت الله لائینی خدمات نهضت سوادآموزی را در گسترش سواد در جامعه ارج نهاد و با اشاره به روز 9 دی ماه و روز بصیرت گفت: مردم برابر فتنه  88 حماسه آفرینی کردند و بساط فتنه گران را جمع کردند که به حق یوم الله و روز بصیرت نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران 9 دی را تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه دانست و گفت: روز به روز قدرت اسلام نمایان و دشمنان حقیر و ضعیف می‌شوند و با لطف خداوند و رهبری ‌های خردمندانه رهبر عزیز، فداکاری ‌های رزمندگان مدافعان حرم و سردار سلیمانی تمامی نقشه ‌های دشمنان نقش برآب شده است.

آیت الله لائینی به دستاوردهای حضور آمریکا در منطقه از جمله افغانستان اشاره کرد و رشد تولید مواد مخدر در این کشور را ثمره حضور آمریکا برشمرد و گفت: این مدعیان حقوق بشر طرفدار بیچاره کردن مردم ملت ‌ها هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال خروج از افغانستان و عراق و روز به روز رو به افول است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال تقویت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تقویت امربه معروف ونهی از منکر شد و افزود: اگر این فریضه تعطیل شود، اشرار مسلط خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز