خبرگزاری کار ایران

جواد طالبی شهردار ساری:

ساری را در گردشگری اکو شهر صلح و دوستی معرفی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۱۷۵

جواد طالبی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم مرکز استان را به‌عنوان شهر صلح و دوستی معرفی کنیم تأکید کرد که با تمام توان برای شکوفایی این رویداد مهم پای‌کار هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، جواد طالبی ظهر چهارشنبه در دیدار با سرور بختی رئیس موسسه فرهنگی اکو بابیان اینکه ساری دارای ظرفیت گردشگری با پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی است، گفت: می‌توان با استفاده از این فرصت فرهنگ‌ها، اندیشه‌ها و تفکرات کشورهای عضو اکو را به هم نزدیک کرد.

وی از ساری با تاریخ سه‌هزارساله و دارای آداب سنن، رسوم و تاریخ بارزش یادکرد و افزود: این رویداد می‌تواند فصل مشترک فرهنگی برای 10 کشور عضو اکو باشد.

شهردار ساری گفت: شهرداری ساری به‌عنوان بازوان اجرایی استانداری، گردشگری که متولی اصلی این رویداد است تلاش می‌کند تا در این رویداد مهم ظرفیت‌های این کهن شهر تاریخی را به کشورهای اکو و حتی جهانیان معرفی کند.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه کمیته گردشگری شهر خلاق در شهرداری ساری خبر داد و تأکید کرد: تلاش داریم تا سال آینده بهترین اتفاق برای بهره‌برداری از این میزبانی رقم بخورد.

هدف‌گذاری افزایش گردشگر در مازندران

در این نشست، سرور بختی رئیس موسسه فرهنگی اکو نیز از ساری به‌عنوان شهر دوستی و برادری یادکرد و گفت: این شهر دارای بزرگ‌ترین پتانسیل تاریخی، گردشگری، فرهنگی و طبیعی است که باید به جهانیان معرفی شود.

رئیس مؤسسه فرهنگی اکو به انتخاب ساری به‌عنوان پایتخت گردشگری اکو اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم این رویداد مهم را با برپایی کارهای مشترک و ارزشمند انجام برسانیم.

وی یادآور شد: پیش از کرونا حدود دو میلیون گردشگر به ساری وارد می‌شد و تلاش داریم شمار گردشگران خارجی و کشورهای اکو را در ساری و مازندران افزایش دهیم.

بختی با تأکید بر اینکه مازندران باید به گردشگران خارجی و کشورهای اکو معرفی شود، ادامه داد: گردشگران از سفر به منطقه و مازندران لذت خواهند برد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز