خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران :

21 مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در مازندران ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۵۳۶

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: 21 مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در استان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران، گفت: درمجموع 416 مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد که از این تعداد ۹۲ مرکز نیکوکاری تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری تخصصی در استان شامل فرهنگی، اشتغال، ایتام و مسکن است، هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری، تعاون و همیاری و شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات به آنان برشمرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست امسال ۹۴ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شد که از مجموع این میزان سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن در بخش مراکز نیکوکاری تخصصی زکات بوده است.

وی بیان داشت: چهار درصد از منابع کمک‌های مراکز نیکوکاری از طریق مراکز نیکوکاری تخصصی زکات تأمین می‌شود.

سعادت خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در مازندران باهدف مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، ارائه خدمات هدفمند با رویکرد توانمندسازی نیازمندان، گسترش حضور آگاهانه و مؤثر آحاد جامعه ایجادشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز