خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

۵۶ بستری جدید در ۲۴ ساعت گذشته/۲ شهرستان مازندران همچنین در وضعیت پر خطر هستند/حال جسمانی ۷۶ نفر وخیم گزارش شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۶۴

سید عباس موسوی گفت:در حال حاضر ۳۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۵۶ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر ۳۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۵۶ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

او ادامه داد: حال ۷۶ بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

لازم به ذکر است براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به یک نفر رسیده است.

همچنین  براساس آخرین به روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرهای قائم‌شهر و نور در وضعیت نارنجی یعنی پرخطر کرونایی قرار گرفتند.

بر همین اساس  در استان مازندران  ۱۸ شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان میاندرود و سیمرغ نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان‌های با وضعیت زرد شامل گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر، فریدونکنار و عباس آباد و کلاردشت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز