خبرگزاری کار ایران

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

آغاز ثبت نام در سی‌وسومین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۹۹

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز زمان نام نویسی در سی و سومین جشنواره استانی تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید در مازندران خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوعلی مهدی زاده با اشاره به شروع ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، بیان کرد: این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان مازندران می توانند برای شرکت در جشنواره از امروز لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.

مهدی زاده گفت: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام می گیرد و در نهایت منتخبان ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و در جشنواره ملی امتنان از آنها تجلیل می‌شود.

وی افزود: در فرآیند ثبت نام، کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص های طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب  و به کمیته فنی کشوری معرفی می کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تعامل با جامعه کار وتولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان و در سطح استانی و ملی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز