خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان مازندران خبر داد:

ایستگاه پایانی زن و شوهر کلاهبردار کل کشور در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۶۰

رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت:با مراجعه چند تن از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی براینکه خانم و آقایی ناشناس قطعه کالایی ازآنها خریداری نموده و در قبال آن رسید جعلی تحویل داده اند، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ سامع خورشاد، رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد: با مراجعه چند تن از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی براینکه خانم و آقایی ناشناس قطعه کالایی ازآنها خریداری نموده و در قبال آن رسید جعلی تحویل داده اند، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: کلاهبرداران با ادعای واریز وجه  کالای مورد نظر را دریافت می کنند ولی قربانیان پس از گذشت چند ساعت متوجه میشوند پولی به حسابشان واریز نشده است.

سرهنگ خورشاد ادامه داد: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در پایتخت دستگیر گردیدند و به پلیس فتا مازندران انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان این پرونده، به کلاهبرداری از حساب 87 نفر از شهروندان سراسر کشور به مبلغ چهل میلیارد ریال نیز اعتراف کره اند، ازهموطنان خواست: سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک بانکی، از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز