خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران؛

خبرنگاران نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۱۳

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بابیان اینکه دشمن در جنگ شناختی، ناامید ساختن مردم از عملکرد نظام را در سر می‌پروراند، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار عبدالله ملکی روز سه‌شنبه در آئین تجدید میثاق اصحاب رسانه استان مازندران با شهدای خوش‌نام مدفون در پارک موزه دفاع مقدس مازندران که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمودصارمی و روز خبرنگار انجام شد، سرعت، دقت و رعایت امانت‌داری را مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران دانست و گفت: نگرش دقیق و عمیق خبرنگاران به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت‌های نظام اسلامی، حفظ وحدت و عزت ایران از عوامل مؤثر در ارزش بخشیدن به حرفه خبرنگاری است.

وی به کارشکنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن مشکلات متعددی ازجمله جنگ اقتصادی، جنگ روانی و شناختی و ... برای دلسرد کردن مردم ایران اسلامی تدارک دیده است؛ که تاکنون به مدد بصیرت ملت و هدایت‌های داهیانه رهبری توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی‌شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه عزای سیدالشهدا (ع)،‌ از حضرت زینب (س) به‌عنوان یک رسانه‌ای فعال یادکرد و گفت: عاشورا یک جنگ شناختی بود بُعد به جنگ فیزیکی تبدیل شد.

سردار ملکی بابیان اینکه دشمن در جنگ شناختی روی افکار مردم کار می‌کند و ناامید ساختن مردم از عملکرد نظام را در سر می‌پروراند، افزود: دشمن در همین بحث شیوع کروناو واکسیناسیون مردم، روی افکار عموم مردم دارد کار می‌کند که واکسن تولید داخلی قابل‌اعتماد نیست چراکه مستقل شدن را دشمن نمی‌پسندد.

وی بابیان اینکه مردم قلم‌های خبرنگاران را باور دارند، از اصحاب رسانه خواست تا برای تقویت روحیه امید و اتکا به تولید داخل قلم بزنند.

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم،‌ گفت: بسیج رسانه باید خبرنگاران اهل‌دل و نظام را هم‌سطح ببیند و همه اصحاب رسانه را برای تقویت نظام گرد هم جمع کند.

وی به چهلم و یکمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس اشاره و یادآور شد: دفاع مقدس سرچشمه‌اش عاشوراست سرچشمه مدافعان حرم هم عاشوراست باید برای انعکاس رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و حرم قلم زد.

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ شهید رسانه در دوران دفاع مقدس گفت: اصحاب رسانه باید مشکلات اجتماعی را خوب رصد کرده و صریح بنویسند تا برای رفع این مشکلات دغدغه متدی ایجاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز