خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران مطرح کرد:

وجود ۵۰۰ نخبه مازندرانی در بنیاد نخبگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۱

هم‌اکنون حدود ۵۰۰ نخبه در بنیاد نخبگان این استان وجود دارند. / این افراد باید در جهت مشکلات با دقت و با توجه به اهمیت کار گام موثری بردارند.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران گفت: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ نخبه در بنیاد نخبگان این استان وجود دارند.

به گزارش ایلنا از آمل، داوود دومیری گنجی عصر شنبه در آئین استقبال دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور آمل با بیان اینکه براساس آئین‌نامه بنیاد برای نخبه‌شدن ۱۳ روش وجود دارد، یادآور شد: نخبگان باید توجه کنند که در این مسیر باید قوی بود تا مشکلاتی که نه تنها در جامعه‌اش بلکه در دنیا وجود دارد را مورد بررسی و به رفع آن بپردازند.

وی با تاکید براینکه جهت رسیدن به موفقیت باید به دنبال یک هدف بود، اظهار داشت: مشخص‌بودن هدف موجب می‌شود که خداوند متعال در هنگام گام برداشتن مورد هدایت خود قرار دهد.

دومیری گنجی با اشاره به اینکه فکر کردن و کمتر اعلام نظر دادن از نکات مهم دیگری است که نخبگان باید به آن توجه کنند، افزود: این افراد باید در جهت مشکلات با دقت و با توجه به اهمیت کار گام موثری بردارند.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران در عرصه علم‌آموزی چهار چیز را از عبادت بیان کرد و گفت: نگاه کردن به خدا، قران کریم، چهره معصومین و ائمه اطهار و نیکی به والدین بسیار باارزش است.

وی با تاکید براینکه در راه علم‌آموزی باید به انرژی مثبت مورد توجه قرار داد، ابراز داشت: اهمیت به انرژی منفی موجب عدم راهیابی فرد به عرصه‌های علمی و دانشگاهی می‌شود به طوری که در جامعه نیز به عنوان یک فرد موفق نیز نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز