خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

دستبرد به یکی از بانک های شهرستان قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۹۹

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع سرقت بانک در شهرستان "قائم شهر" شب گذشته خبر داد و گفت: با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان پلیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۹ تیرماه مبنی بر سرقت از بانکی در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اعلام این خبر، سریعاً کمیسیون ویژه عملیات در شهرستان "قائم شهر" تشکیل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم با هدایت و فرماندهی جانشین استان به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر بررسی های اولیه سارق یا سارقان پس از تخریب دوربین های مدار بسته، قطع برق و تخریب دیوار پشت ساختمان، وارد بانک شده و اقدام به سرقت وجه نقد کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه میزان سرقت از سوی کارشناسان بانک در دست بررسی است، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کماکان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با همکاری دیگر عوامل انتظامی با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها، نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز