خبرگزاری کار ایران

فرماندار چالوس:

آموزش و پرورش رکن مهم توسعه کشور محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۸۰

ایجاد فضای با نشاط در مدارس چالوس در اولویت برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش قرار گیرد. / ضروری است کلیه ادارات و نهادها در بخش‌های مختلف نهایت همکاری را آموزش و پرورش داشته باشند.

ایجاد فضای با نشاط در مدارس چالوس در اولویت برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از چالوس، سیدقدیر رضایی در جمع فرهنگیان شهرستان چالوس بیان داشت: بی‌تردید این جلوه‌های زیبای شور، شعف و اشتیاق برای آراستن آیندگان ایران اسلامی به زیور اندیشه و تفکر که زمینه‌ساز فتح قله‌های رفیع دانایی است تنها با کوشش و جوشش وارثان انبیا و اولیای الهی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از گل‌های بوستان مدارس انتظار می‌رود که قدر این دوران پربرکت آرامش و امنیت را که به مدد خون مقدس شهدا و جانفشانی‌های جانبازان و ایثارگران پرافتخار و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دست آمده بدانند و با توکل به خالق هستی به آموختن و تزکیه نفس بپردازند.

رضایی بیان داشت: دانش‌آموزان باید در مدارس به تعلیم و تربیت پرداخته تا بتوانند آینده‌ای روشن را برای کشور ترسیم کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید گیلان و مازندران است باید راه و هدف شهدا برای دانش‌آموزان بیان شود.

رضایی بیان داشت: ایجاد فضای با نشاط در مدارس چالوس در اولویت برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش قرار گیرد.

رضایی در پایان گفت: آموزش و پرورش رکن مهم توسعه کشور محسوب می‌شود پس ضروری است کلیه ادارات و نهادها در بخش‌های مختلف نهایت همکاری را با این اداره داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز