خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران:

انبار 500 میلیون ریالی سموم و کود شیمیایی احتکار شده در ساری کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۰۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 870 قوطی سم و کود شیمیایی قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ محمد پور در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از عرضه انواع لوازم‌خانگی قاچاق توسط افرادی در شهرستان ساری باخبر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ محمد پور، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از واحدهای صنفی آنان 870 قوطی انواع سم و کود شیمیایی قاچاق کشف شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده در این عملیات را بالغ‌بر 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن تحویل کالاهای قاچاق کشف‌شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در خاتمه با اشاره به این‌که مصرف کالاهای خارجی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعطیلی کارخانه‌ها و درنتیجه رواج بیکاری در جامعه خواهد شد، از مردم خواست در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز