خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران خبر داد:

پلمب 456 واحد صنفی متخلف در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۲۴

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از پلمب 456 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی طی دو هفته گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ محمد باقرزاده با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی در ایام کرونایی در سطح استان مازندران؛ ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از این صنوف پرداختند.

وی ضمن اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و فعالیت های گروه شغلی یک تا 4 که از طریق اتحادیه ها به واحدهای صنفی ابلاغ شد، افزود: فعالیت های گروه های شغلی 1 در کلیه ی شهرهای استان و فعالیت های گروه شغلی 2 در شهرهای نارنجی مجاز است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، اظهار داشت : فعالیت های گروه شغلی 2 در شهرهای قرمز (ساری، آمل و بهشهر) ممنوع بوده و گروه های شغلی 3 و 4 نیز در کلیه ی شهرهای استان با توجه به شرایط حاکم ممنوع و برابر ضوابط ابلاغی انجام می پذیرد .

باقرزاده خاطر نشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در قالب گشت های تلفیقی با همکاری ماموران بهداشت و اصناف طی دو هفته گذشته از 10 هزار و 305 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی از پلمب 456 واحد صنفی متخلف دراین طرح خبر داد و افزود: این واحد های متخلف به علت عدم رعایت موارد بهداشتی سبب به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه شده اند که برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و ضوابط حاکم پلمب شدند.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف مختلف، مراتب را از طریق تلفن گویا 190 ( اداره بهداشت ) و یا 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز