خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل خبرداد:

فعالیت ۳۱۵ هیات و کانون مذهبی در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۳۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل از فعالیت ۳۱۵ کانون و هیات مذهبی در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل از فعالیت ۳۱۵ کانون و هیات مذهبی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، اسماعیل رمضانی صبح امروز در همایش شورای فرهنگ عمومی به محوریت آسیب‌شناسی مناسبت‌های مذهبی شهرستان آمل که در مجتمع ولی‌عصر(عج) ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، با اعلام اینکه از این تعداد ۱۷۰ کانون و هیات‌های مذهبی دارای مجوز هستند، اذعان داشت: در این شهرستان حدود ۵۲۰ مداح و مولودی‌خوان اهل‌بیت(ع) فعالیت دارد که ۷۰ نفر آن‌ها خانم هستند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ با تشکیل حلقه‌های مذهبی در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: مهم‌ترین نقش‌ این هیات‌های مذهبی را مردم تشکیل می‌دهند که امروزه نباید این قشر مهم جامعه را بی‌اهمیت جلوه دهیم.

رمضانی با ابراز گله از عدم همکاری مسئولین شهر با هیات‌های مذهبی ابراز داشت: تاکنون در شهرستان آمل برنامه‌های مذهبی متنوعی برگزار شد که متاسفانه حضور هیات‌ها و کانون‌های مذهبی فعال در این شهر کمرنگ بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با تاکید براینکه تعامل بین مسئولین و هیات‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این شهر باید به طور جدی باشد، اظهار داشت: با توجه به واگذاری هیات‌ها و کانون‌های مذهبی از سال ۸۶ به سازمان تبلیغات اسلامی کلیه مسئولیت‌ها برعهده این سازمان قرار گرفته است.

وی در اشاره به آسیب‌های مناسبت‌های مذهبی و فعالیت هیات‌ها و کانون‌های فعال در این شهرستان یادآور شد: در این راستا با مسئولیت مسئولین شهری باید در این امر به برنامه‌ریزی دقیقی بپردازند و در شورای فرهنگ عمومی آسیب‌شناسی صورت گیرد.

رمضانی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل با وجود علما و فضلای بر‌تر همیشه در امر برگزاری مناسبت‌های مذهبی حرف اول را می‌زند که برای مستدام بودن این امر نیاز به همکاری مسئولین و هیات‌های مذهبی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز