خبرگزاری کار ایران

پیرامون دهه فجربرگزارشد؛

نشست مشترک کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۴۴

نشست مشترک کانون مداحان و شاعران آیینی کاشان و شورای هیئات مذهبی این شهرستان پیرامون برنامه‌های دهه فجر برگزار شد.

نشست مشترک کانون مداحان و شاعران آیینی کاشان و شورای هیئات مذهبی این شهرستان، پیرامون برنامه های دهه فجر در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در این نشست با اشاره به نقش و تأثیرگذاری شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان گفت: اجرای برنامه مشترک جشن شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان می تواند نقطه عطفی در برنامه های دهه فجر شهرستان کاشان باشد.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی به‌عنوان یکی از شبکه‌های سازماندهی در کنار سایر سازمان‌ها، در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی دارای نقش و کارکردهای مهم و متنوعی بوده اند، خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه فجر از سوی هیئات مذهبی به‌عنوان یک تشکل کاملا مردمی، نشانه عمق پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در این نشست، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن ویژه مسؤولان هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان صورت گرفت.

این جشن قرار است روز شنبه، ۱۸ بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در کانون الزهرا(س) برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز