خبرگزاری کار ایران

مدیر بهره برداری گاز مازندران:

خدمات رسانی به مردم باید با یاد شهدا انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۹

خدمات رسانی به مردم باید با یاد شهدا انجام شود که در این صورت رضایت مردم و نهایتاً بیمه شدن نظام و انقلاب را در پی خواهد داشت.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان مازندران گفت: خدمات رسانی به مردم باید با یاد شهدا انجام شود که در این صورت رضایت مردم و نهایتاً بیمه شدن نظام و انقلاب را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از ساری، مرتضی تیرملک در جلسه کنگره ۱۰ هزار شهید استان و شهدای گاز مازندران با بیان مطلب فوق افزود: امروز ایران اسلامی پرقدرت‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف می‌درخشدکه این شکوه به برکت خون شهدا و ایثارگری ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان در مقابله با ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه دفاع مقدس در شرکت گاز استان مازندران انجام شده و امسال نیز باید مراسم دفاع مقدس با شکوه خاصی در سازمان برگزار شود.

فرمانده بسیج و دبیر ستاد دفاع مقدس شرکت گاز مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: انشاا… برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن در گاز مازندران برگزار شود چراکه هفته دفاع مقدس یادآور دلیرمردانی است که جانانه جنگیدند و آرامش و آسایش امروز ما را رقم زدند.

سید حمزه عمادی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۱۰ هزار شهید استان، دی ماه سال جاری افزود: محوریت تمام جلسات استان در سال جاری این اجلاسیه خواهد بود.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده گاز مازندران در راستای دفاع مقدس، گفت: نصب یادمان شهدای استان در ورودی شهر رستمکلا، رونمایی از تمبر شهدای گاز مازندران، مزین شدن ادارات گاز استان به نام شهدای گرانقدر، بهره برداری از گنجینه شهدای گاز مازندران، برگزاری هشتمین یادواره شهدای گاز مازندران، برگزاری مسابقات فرزندان کارکنان گاز مازندران، اعزام خانواده‌های معظم شهدا به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور، محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی و معرفی شهدای شاخص گاز مازندران را ازجمله برخی اقدامات انجام شده گاز مازندران در راستای هفته دفاع مقدس برشمرد.

عمادی همچنین به اقدامات امسال هفته دفاع مقدس شرکت گاز مازندران، برگزاری نهمین یادواره ۱۰ هزار شهید استان و شهدای گاز مازندران، تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس گاز مازندران، تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، تقدیر از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس گاز مازندران، مزین نمودن اداره گاز نوشهر و چالوس به نام شهید حجت الاسلام عماد الدین کریمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، غباروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس شرکت گاز مازندران عنوان کرد.

گفتنی است در ادامه سایر اعضای ستاد نیز به بحت و تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه در جلسه در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس گاز مازندران پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز