خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

افزایش ۳۸ هکتاری زمین صنعتی در مازندران

کد خبر : ۱۰۵۳۲۵

کمبود زمین صنعتی مهمترین چالش و مشکل شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده که در آینده نه چندان دور، استان با مشکل زمین صنعتی رو به رو خواهد بود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از افزایش ۳۸ هکتاری زمین صنعتی در استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار داشت: کمبود زمین صنعتی مهم‌ترین چالش و مشکل شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده که در آینده نه چندان دور، استان با مشکل زمین صنعتی رو به رو خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه در مطلوب‌ترین شرایط جهت کم شدن دغدغه کمبود زمین، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده که با توجه به کمبود اعتبارات در خرید زمین و وجود زمین‌های کشاورزی در استان، استفاده از زمینهای ملی در توسعه شهرکهای صنعتی می‌تواند راه حل مناسبی برای رشد و ترقی صنعت محسوب شود.

وفایی‌نژاد افزود: با ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی، واحدهای تولیدی و صنعتی، به فعالیت می‌پردازند و پویایی شهرک‌های صنعتی را به‌دنبال خواهد داشت که در نتیجه موجب سرمایه گذاری، ارتقاء تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی بیان داشت: ۳۸ هکتار زمین بمنظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در استان به وسعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزوده شده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۸۶۹ هکتار بوده که با افزایش ۳۸ هکتاری زمین صنعتی، به ۱۹۰۷ هکتار افزایش نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در شهرک‌ها در سرمایه گذاری صاحبان تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده شامل آب، برق، گاز و جاده دسترسی در رشد تولید و صنعت استان مؤثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز