خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

اجرای پروژه خط انتقال آب به شهرک صنعتی گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۹۵

در حال حاضر پروژه خط انتقال آب در شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است، لذا تا سال آینده پروژه خط انتقال آب در فاز نخست و فاز دوم شهرک صنعتی گلپایگان به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله برای شهرک صنعتی گلپایگان مشکل کم‌آبی است، تصریح کرد: در حال حاضر پروژه خط انتقال آب در شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است، لذا تا سال آینده پروژه خط انتقال آب در فاز نخست و فاز دوم شهرک صنعتی گلپایگان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد جعفری، در کمیته صنعت و سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان و بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلپایگان که در فرمانداری گلپایگان برگزار شد، بیان کرد: وظیفه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی تأمین زیرساخت‌های لازم برای نواحی صنعتی در شهرستانهای استان است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طی چند سال گذشته شهرستان گلپایگان در حوزه صنعت پیشرفت قابل توجهی داشته است و موجب توسعه اشتغال پایدار را فراهم کرده است جزء شهرهای مهم استان محسوب می‌شود.

جعفری گفت: در شهرستان گلپایگان یک شهرک صنعتی دولتی که دارای ۱۳۰ واحد صنعتی فعال، یک ناحیه صنعتی در منطقه سعید آباد و یک شهرک خصوصی به نام نیوان ابتکار در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه شهرک صنعتی گلپایگان جزء شهرک‌های اولیه صنعتی استان اصفهان محسوب می‌شود، افزود: مصوبه شورای انقلاب را داشته است لذا طی ۳۳ سال گذشته پیشرف قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: طی ۵ سال گذشته به این شهرک صنعتی ۶۲هکتار زمین افزوده شده و همچنین زیر ساخت‌هایی مانند آب، برق و جاده آماده شده و پروژه گاز این شهرک صنعتی نیز تا سال آینده انجام می‌شود.

جعفری مشکل کم‌آبی را مهم‌ترین مسئله برای شهرک صنعتی گلپایگان عنوان کرد، و افزود: در حال حاضر پروژه خط انتقال آب در شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است لذا تا سال آینده پروژه خط انتقال آب در فاز نخست و فاز دوم شهرک صنعتی گلپایگان به بهره برداری می‌رسد.

ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی گلپایگان تا یک ماه آینده احداثمی‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان بیان کرد: برای احداثایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی گلپایگان ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و برای خرید خودروی آتش‌نشانی ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برآورد شده است.

جعفری افزود: در سال جاری برای دو پروژه مهم خط انتقال آب و احداثایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی گلپایگان و ناحیه صنعتی سعید آباد ۳۱میلیارد ریال شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان هزینه متقبل کرده است.

وی با بیان اینکه ایجاد تصفیه‌خانه در ناحیه صنعتی سعیدآباد از پروژه‌های مهم و بزرگ در گلپایگان دانست، و افزود: بخش قابل توجهی از اعتبارات ملی بوده که در مجموع ۳۵میلیارد ریال برای شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه در برداشته است، لذا اجرای این پروژه منجر به تأمین زیرساخت‌های لازم برای صنعتگران شهرستان گلپایگان بود، که دیگر دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به کمبود آب در ناحیه صنعتی سعیدآباد، گفت: پیگیری و ارائه راه‌ حل مشکل کمبود آب در ناحیه صنعتی سعیدآباد از طریق نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی در شهرستان، هیئت امنای ناحیه صنعتی سعیدآباد و مدیر امور آب شهرستان گلپایگان میسر است.

وی تأکید کرد: این شرکت آماده همکاری در زمینه جابه‌جایی چاه در این منطقه است و اگر مسئولان گزینه‌ای برای تهیه منبع آب معرفی کنند این شرکت در اسرع وقت آن پروژه را انجام می‌دهد تا صنعتگران با کمبود آب مواجه نباشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهارکرد: پروژه گازرسانی شهرک صنعتی گلپایگان از ابتدای سال آینده(۹۴) اجرا می‌شود.

جعفری با بیان اینکه روشنایی فاز دو شهرک صنعتی نیز در سال آینده عملیاتی می‌شود، بیان کرد: بین شرکت مخابرات استان اصفهان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان توافقنامه‌ای منعقد شده است، لذا کار‌شناس مربوطه برای برآورد هزینه در شهرک مستقر است و به زودی نتیجه این بررسی اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اذعان داشت: به علت بعد مسافت و دوری شهرستان گلپایگان و خوانسار تا مرکز استان صنعتگران مشکلات زیادی داشتند لذا تصمیم گرفته شد نماینده‌ای برای شرکت شهرک‌های صنعتی دو شهرستان گلپایگان و خوانسار انتخاب شود که آقای مصطفی رضایت به این سمت منصوب شدند.

جعفری اضافه کرد: تفویض اختیارات نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی به این صورت است که تفویض اختیارات مرحله به مرحله انجام می‌شود و وی موظف به پیگیری مشکلات صنعتگران و انتقال آن به مرکز استان هستند.

وی بیان داشت: ۸ هزار و ۵۵۰ واحد صنعتی در استان اصفهان به فعالیت مشغول هستند که ۱۶۰ واحد آن در شهرستان گلپایگان مستقر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز