خبرگزاری کار ایران

مسئول حوزه علمیه امام حسن عسگری آمل مطرح کرد:

فعالیت ۱۵۰ طلبه و دانش‌پژوه در مدارس و حوزه علمیه آمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۶

در دوره‌ای که بدخواهان با بهره‌گیری از رسانه‌های چندجانبه و امواج در فضای مجازی دین مداران را آماج حملات قرار داده‌اند، مراکز علمی حوزوی باید بیش از گذشته در تحقیق اصرار ورزند.

ایلنا: مسئول حوزه علمیه و موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسگری(ع) آمل گفت: ۱۵۰ طلبه و دانش‌پژوه در مدارس و حوزه علمیه این شهرستان به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از آمل، حجت‌الاسلام مرتضی جوادی آملی ظهر امروز در آیین آغاز به کار سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان مازندران به میزبانی این حوزه با بیان اینکه این مدرسه و حوزه علمیه در سال ۸۳ تحت نظارت آیت‌الله جوادی آملی راه‌اندازی شده است، افزود: این حوزه در سطح دو و چهار حوزوی و درون خارج از فقه و اصول با حضور ۱۵۰ طلبه و دانش‌پژوه فعالیت می‌کند.

وی اهداف و سیاست‌های رهبردی شورای عالی مدیریت حوزه فرصت مناسبی را برای طلبه‌ها بیان کرد و گفت: حوزه‌ها سال تحصیلی جدید را با همین رویکرد اغاز می‌کنند.

جوادی آملی با اشاره به اینکه آموزش، پژوهش، اخلاق و بینش در دستور کار حوزه‌های علمیه قرار دارد، اظهار داشت: در بخش آموزش که یکی از ارکان‌ حوزه‌های علمیه را تشکیل می‌دهد تعلیم و آموختن دانش مدنظر قرار دارد.

فرزند آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر اینکه در جنبه تخصصی نیز در رشته تفسیر و کلام برای ۷۰نفر از فضلا و دانش پژوهان کلاس‌هایی دایر است، بیان کرد: مجتمع بزرگ آموزشی این حوزه با امکانات به روز در مراحل مقدماتی احداثقرار دارد.

وی با بیان اینکه هر زمان که آموزش بر محور پژوهش استوار باشد موفق‌تر خواهد بود، گفت: در دوره‌ای که بدخواهان با بهره‌گیری از رسانه‌های چندجانبه و امواج در فضای مجازی دین مداران را آماج حملات قرار داده‌اند، مراکز علمی حوزوی باید بیش از گذشته در تحقیق اصرار ورزند.

وی با تاکید بر اینکه آنچه روح انسانی را جلا می‌دهد اخلاق است، گفت: اخلاق گوهر انسانیت را با مکارم انسانی در هم می‌آمیزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز