خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

فضای مجازی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۵۵

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: فضای مجازی و بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آن به‌ویژه در شرایط بحران کرونا، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان استان است

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی رجبی بعدازظهر امروز در جلسه استانی شهدای گمنام و جشنواره ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس که در استانداری مازندران برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر، معرفی ارزش‌های نظام در ایام‌الله دهه فجر را مهم دانست و اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جدید است.

وی به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بر ضرورت حفظ و نشر این ارزش‌ها تأکید و افزود: فضای مجازی و استفاده از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شرایط بحران کرونا، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران به فعالیت 320 تشکل مردم‌نهاد شهری و یک هزار و 908 روستایی در سطح استان اشاره کرد که می‌توانند در ترویج این فرهنگ و بازنشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی نقش مهمی داشته باشند.

رجبی افزود: مازندران با دارا بودن 530 هزار دانش‌آموز، شبکه شاد نیز می‌تواند بهترین فرصت برای تحقق این هدف و گسترش و ارتقای جلوه‌های فرهنگ ایثار و فداکاری و بازخوانی ارزش‌های دوران دفاع مقدس در بین دانش آموزان باشد.

وی ترویج این فرهنگ را مستلزم تولید محتوای ارزش‌های دفاع مقدس دانست و از دستگاه‌های متولی و فرهنگی خواستار نهضت تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی باهدف انتقال صحیح رویدادها و اتفاقات دفاع مقدس شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز