خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خبر داد؛

افتتاح ۸۸۷ پروژه عمرانی در بهمن ماه امسال

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۲۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در ایام دهه فجر ۸۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۹۶ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران،  اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال ۷۲ پروژه عمرانی در استان مازندران کلنگ‌زنی می شود زیرا هدف دولت به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: اعتبارات بر اساس شاخصه‌های جمعیتی توزیع می شود اما از آنجا که مازندران یک استان ملی و گردشگرپذیر است ، نیاز دارد سهم‌بری بیشتری از اعتبارات ملی داشته باشد.

رازجویان با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: مشکلات اقتصادی و عدم تخصیص اعتبارات باعث طولانی شده پروژه های عمرانی می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه هایی که در این ایام در مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید، ۱۲۹ پروژه، اشتغال زایی ۲۸۰۰ نفر را در پی خواهد داشت.

رازجویان با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه های استان مازندران در حوزه های پزشکی، راه، کشاورزی، صنایع، مسکن، دانشگاهی، فرهنگی، گازرسانی، بنادر و... خواهد بود، افزود: شهرداری‌های استان ۵۹ میلیارد تومان طرح را در دهه فجر امسال افتتاح خواهند کرد.

رازجویان با بیان ایکه دستگاه‌های اجرایی باید در شان و لیاقت مردم خدمت‌رسانی کنند ، افزود: جا دارد با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه که یک جنگ اقتصادی را ایجاد کرده است، مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مدیران شبانه‌روز و جهادی به فعالیت خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز