خبرگزاری کار ایران

به منظور حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان؛

وزیر بهداشت به مازندران سفر کرد/بی‌نظمی روابط‌عمومی استانداری در دعوت رسانه‌ها تمامی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۵۶

سعید نمکی در حالی امروز به مازندران سفر کرده است که طی چند روز گذشته نیز سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی هم برای چندمین بار در چند هفته گذشته به مازندران سفر کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،شرایط و وضعیت قرمز و پر خطر کرونایی این روزهای استان مازندران باعث شد صبح امروز سعید  نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی جهت سرکشی و حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان با حضور اعضای ستاد و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان به مازندران سفر کند.

نمکی در حالی امروز به مازندران سفر کرده که طی چند روز گذشته نیز سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی هم برای چندمین بار در چند هفته گذشته به مازندران سفر کرده بود.

نکته قابل توجه بی نظمی روابط عمومی استانداری مازندران در دعوت رسانه ها برای پوشش خبری و تصمیمات امروز ستاد مقابله با کرونای استان با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی است.

موضوعی که تازگی ندارد و در چند ماه گذشته و حضور مدیران ارشد کشوری بارها تکرار شده است.

به هر حال موضوع کرونا و تصمیمات مقابله با این ویروس منحوس برای مردم بسیار مهم است و کم کاری روابط عمومی استانداری مازندران که مسئول دعوت خبرنگاران برای اطلاع رسانی عموم است با شعار  دسترسی آزاد مردم به اخبار  و اطلاعات تناقض دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز