خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به مناسبت درگذشت مدیرعامل اتحادیه امکان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۶۰۳

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در پیامی درگذشت مرحوم حسن رسولی پیشکسوت جامعه کارگری کشور و مدیرعامل اتحادیه امکان کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در پیامی درگذشت مرحوم حسن رسولی پیشکسوت جامعه کارگری کشور و مدیرعامل اتحادیه امکان کشور را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به شرح زیر است:

در آستانه شب سرد ١٦ آذر ماه جاری خبری سوزناک ارتحال دوستی گرانقدر، عبد صالحه ای از جمع شیفتگان خدمت، امینی درستکار و نیک اندیشی خیرخواه، شادروان حاج حسن رسولی که عمری دوشادوش کارگران در سنگر کار و تلاش در ارائه خدمات به همنوعان، واصل و سوز آن اعماق وجودمان را سوزانید. 

اگر چه او اکنون با سبقه و اعمالی شایسته، متنعم از خوان حضرت حق انشاالله در جوار رفیق اعلی روحش به آرامش جاودانه رسیده است، اما تحمل فراقش برای رفقای نزدیک، دوستان عزیز و همکاران صدیق و خانواده مهربان و صبورش سخت و ناگوار است.

خدایا این چه قسمتی است برای ما که باید در فراق چنین انسانهای پاک و نجیب روزگار به غمگساری سپری نمائیم. دیروز در فراق سرحدی زاده عزیز و امروز در ماتم حاج حسن رسولی مهربان و پیشتر از این در غم فراق رفقای مظلوم تاج الدین نوربخش و بادبان...

اینک با ابراز تسلیم در مقابل مشیت الهی و راضی بودن به رضایت خاطر حضرت حق، از پیشگاه آنکه جان دادن به تقدیری معین فرصتی برای حیات در عالم فانی فراهم فرمود، تمنای رحمت و مغفرت برای آن عزیز سفر کرده به دیار باقی و صبر وشکیبائی برای خانواده معزز و جمیع دوستان و همکارانش داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز