خبرگزاری کار ایران

سیاست خاص باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۲۲

پرسپولیس طی فصول اخیر و با حضور برانکو ایوانکوویچ بیشتر روی پوشش نقاط ضعف و نیازهای خود به خرید بازیکن پرداخته و از آن بازار پرهیاهوی گذشته و بی نتیجه فاصله گرفته است.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه گفته شد پرسپولیس غیر از چهار بازیکن قبلی سه بازیکن جدید نیز به ترکیب خود اضافه خواهد کرد موجی از امیدواری نزد هواداران این تیم ایجاد شد که قرار است در نیم فصل دوم تیم کاملی داشته باشند و با قدرت به سوی قهرمانی پیش بروند اما بعدتر تنها با یک خرید بسیاری از این هواداران نگران و بیمناک شده و می‌ترسند که تیم‌شان از دیگر مدعیان قهرمانی در نقل و انتقالات زمستان عقب بیفتد.

با این حال پرسپولیس سعی می‌کند فقط در پست‌هایی که ضرورت دارد و خرید بازیکن در آنها اولویت داشته نسبت به خرید بازیکن اقدام کند.

برای برانکو بسیار مهم بود که در دفاع میانی و دفاع چپ گزینه جانشین برای شجاع، سیدجلال و مصلح داشته باشد که با جذب محمد نادری این مساله رفع و رجوع شد.

از این به بعد هم چنانچه پرسپولیس بازیکن باکیفیتی در پست‌های مدنظرش پیدا کند خریدهای بعدی‌اش را انجام خواهد داد و شاید اصلا بازیکن دیگری جذب نکند.

در حال حاضر بحث خرید یک مهاجم خارجی جدید مطرح است اما اگر برانکو گزینه مورد نظر خود و بازیکن باکیفیتی برای این پست پیدا کند او را جذب خواهد کرد وگرنه پرونده نقل و انتقالات زمستانی تیمش را خواهد بست.

خوشبختانه پرسپولیس در این چند سال اخیر در مسیری قرار گرفته که هر چه بیشتر شبیه باشگاه‌های عاقل اروپایی عمل می‌کند و تیم بستن در زمستان را خوب یاد گرفته است.

 آنچه مسلم است اینکه در بازار زمستانی نقل و انتقالات یافتن بازیکنان باکیفیت و با قیمت مناسب بسیار دشوار بوده و برای تمام باشگاه‌ها سخت است که بهترین گزینه مدنظرشان را از این بازار پیدا کنند. همچنین با مروری بر نقل و انتقالات باشگاه‌های بزرگ اروپایی در فصل زمستان به این نکته پی خواهید برد که خیلی کم شده تا این باشگاه‌ها در این فصل خرید بزرگی داشته باشند و نهایتا یک خرید مهم داشته‌اند. در واقع سختگیری باشگاه‌های دیگر و اینکه دوست ندارند به راحتی بازیکنان‌شان را از دست بدهند دلیل اصلی این اتفاق بوده و پرسپولیس هم دقیقا در همین مسیر قرار گرفته است.

از سوی دیگر سیاست پرسپولیس برعکس برخی رقیبانش واکنشی نیست. برخی باشگاه‌ها فقط منتظرند ببینند پرسپولیس چند خرید بزرگ و مهم انجام داده و آنها هم به تبعیت از این اتفاق دست به خریدهای گرانقیمت می‌زنند که البته در بیشتر مواقع ضرر هم کرده‌اند اما مسوولان کادر فنی پرسپولیس فقط به مایحتاج خود نگاه می‌کنند و سیاست واکنشی در قبال خریدهای دیگر باشگاه‌ها ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز