خبرگزاری کار ایران

ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی شرکت‌ها

ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی شرکت‌ها
کد خبر : ۱۶۴۰۲۹۰

کمیسیون رسانه و ارتباطات انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، صبح امروز (۲۹ اردیبهشت‌ماه) با حضور نسرین اوجاقی، دبیرکل انجمن و جمعی از اعضای این انجمن برگزار شد.

ایلنا:  به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، در ابتدای جلسه، نسرین اوجاقی، دبیرکل انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، ضمن اشاره به اهمیت رسانه‌ها، بیان کرد: رسانه‌ها بهترین بستر برای انتقال و به گوش رساندن فعالیت‌های اجرایی انجمن به ذینفعان مختلف هستند.

او افزود: انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران دو هدف اصلی دارد؛ توسعه صادرات و ورود فناوری و هوش مصنوعی به صنعت لوازم خانگی. او تاکید کرد که کمیسیون رسانه و ارتباطات باید در راستای این اهداف برنامه‌ریزی کرده و همواره این موارد را در نظر داشته باشد.

در ادامه، امیر فلاح، مدیر روابط عمومی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، به نقش و کارکرد روابط عمومی در حوزه تشکل‌گرایی و اهمیت آن پرداخت.

او با اشاره به ضرورت داشتن برنامه و نقشه راه مشخص در روابط عمومی‌ها، از طراحی یک برنامه جامع روابط عمومی برای انجمن خبر داد و گفت: «این برنامه در دسترس اعضای کمیسیون رسانه قرار گرفته و انجمن از نظرات و پیشنهادات اعضا در راستای به‌روزرسانی آن استقبال می‌کند.»

امیر فلاح همچنین تاکید کرد که انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران به‌عنوان یک تشکل ملی مهم، با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبه‌رو است که باید این مسائل را به گوش مسئولان برساند. او به تغییرات ساختاری در روابط عمومی اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی‌های تمامی شرکت‌های عضو انجمن در جهت پیشبرد اهداف مشترک شد.

مدیر روابط عمومی انجمن در پایان با اشاره به اهمیت ورود رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به دنیای هوش مصنوعی، تاکید کرد که این گام می‌تواند در حرکت به سوی آینده‌ای نوین برای صنعت لوازم خانگی کشور تاثیرگذار باشد.

در انتهای جلسه، نمایندگان اعضای کمیسیون رسانه و ارتباطات نقطه‌نظرات و چالش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی خود را مطرح کردند. پس از بحث و تبادل نظر، امیر فلاح با رای اعضای کمیسیون به‌عنوان رئیس کمیسیون رسانه و ارتباطات انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران منصوب شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر