خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت در صحن علنی مجلس:

تورم لوازم خانگی کمتر از نصف تورم کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۹۳

طی ماه های گذشته عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه های مختلف به ویژه صنعت خودرو و البته صنعت لوازم خانگی مورد انتقاد شدید رسانه ها و برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفت. کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن بخش دیگری از انتقادات نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد فاطمی امین بود تا جایی که باعث شد سکان دار خیابان سمیه صبح امروز در صحن علنی مجلس به دفاع از کارنامه خود بپردازد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی ماه های گذشته عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه های مختلف به ویژه صنعت خودرو و البته صنعت لوازم خانگی مورد انتقاد شدید رسانه ها و برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفت. کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن بخش دیگری از انتقادات نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد فاطمی امین بود تا جایی که باعث شد سکان دار خیابان سمیه صبح امروز در صحن علنی مجلس به دفاع از کارنامه خود بپردازد.

وزیر صمت در صحن علنی مجلس درباره موضوعات مختلفی از جمله عدم ثبات قوانین و متغیرهای اقتصادی، پایین بودن بهره وری، تورم بالا، پیروی قیمت های داخلی از نرخ ارز و سهم بالای قاچاق پرداخت. البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 خرداد) قوه مقننه در جریان بررسی سؤال محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد از سید رضا فاطمی امین درباره دلیل ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن با 91 رأی موافق، 141 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 246 نماینده حاضر در صحن از توضیحات وزیر قانع نشدند  در نتیجه وزیر صنعت کارت زرد دریافت کرد.

فاطمی امین طی صحبت های خود به بازار لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: تا شهریور سال 1400 نمودار لوازم خانگی نمودار افزایشی است اما از شهریور و مهر به بعد ثابت می شود و افزایش بسیار اندکی دارد، تورم لوازم خانگی کمتر از نصف تورم کشور است.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز