خبرگزاری کار ایران

ناب استیل؛

اولین تولیدکننده سرویس‌های قاشق و چنگال در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۹۶۶

مدیرعامل شرکت ناب استیل گفت: ناب استیل اولین تولیدکننده سرویس‌های قاشق و چنگال در ایران، فعالیتش را از سال 1983 با بکارگیری دانش روز دنیا، تکیه بر دانش نیروهای خبره و همچنین بومی سازی تکنولوژی تولید قاشق و چنگال توانست تبدیل به بزرگترین تولیدکننده قاشق و چنگال در ایران شود

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا محمدی دانیالی مدیرعامل شرکت ناب استیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ گفت: ناب استیل اولین تولیدکننده سرویس‌های قاشق و چنگال در ایران، فعالیتش را از سال 1983 با بکارگیری دانش و فناوری زولینگنSolingen آلمان شروع کرد و در این مدت با تلاش شبانه روزی، تکیه بر دانش نیروهای خبره و همچنین بومی سازی تکنولوژی تولید قاشق و چنگال توانست تبدیل به بزرگترین تولیدکننده قاشق و چنگال در ایران شود. این گروه صنعتی تولیدکننده انواع سرویس‌های قاشق و چنگال استیل، لوازم آشپزخانه مانند هود، گاز، فر ، مایکروویو و کشوی گرمکن توکار را تولید و عرضه می‌کند.

وی ادامه داد: ناب استیل را میتوان به عنوان رهبر بازار قاشق و چنگال نام برد که در تولید محصولاتش همواره به دو مقوله اصالت و مدرنیته توجه خاصی دارد که این امر باعث شده محصولاتی که تولید می‌کند، به خوبی حس اعتبار را به مخاطب منتقل سازد.

مدیرعامل شرکت ناب استیل همچنین درخصوص تضمین کیفیت این محصولات نیز گفت: مواد اولیه مورد استفاده این محصولات از بهترین فولاد ضدزنگ  و از معتبرترین منابع اروپایی و تحت استاندارد بین المللی ISO  تهیه می‌شود در کنار این موارد نیز تمام محصولات ما گارانتی 25 ساله دارند. و توانسته برای بیش از هزار نفر اشتغال ایجاد کند.

علیرضا محمدی دانیالی گفت: توجه کامل در انتخاب مواد اولیه به همراه نظارت دقیق بر فرآیند تولید، باعث کسب افتخارات و جوایز زیادی برای شرکت شده است که از آن جمله میتوان اخذ نشان استاندارد ملی ایران، اخذ استاندارد سیستم مدیریت کیفیتISO 9001 از شرکت TÜV  آلمان، واحد نمونه جشنواره تولید ملی، افتخار ملی،‌ اخذ استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 9002 از شرکت TÜV آلمان و  واحد نمونه صنعتی ملی اشاره کرد.

 وی در ادامه با اشاره برند مستر پلاس به عنوان یکی از برندهای تولیدی زیر مجموعه شرکت ناب استیل گفت:‌ این برند متخصص در تولید تجهیزات لوکس توکار آشپزخانه است که توانسته است با الهام از طراحی سوئیسی در ساخت محصولات خود، رویای دست یافتن به آشپزخانه لوکس را برای مشتریان محترم خود محقق کند.

مدیرعامل شرکت ناب استیل درخصوص برند مستر پلاس نیز گفت‌: این برند فعالیت خود را از سال 2004 با همکاری شرکای صاحب نام خود در ایران آغاز نمودو اغلب محصولات همچون فر، مایکروویو، کشوی گرمکن، هود و اجاق گاز را در رنگهای مختلف تولید می‌کند. تمامی محصولات این برند دارای 24 ماه گارانتی و 123 ماه خدمات پس از فروش ناب سرویس است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در تهیه این محصولات نیز گفت: بزرگترین مشکلات صنعت لوازم خانگی رکود تورمی است که به دلیل سیاست‌‌های غلط گذشته سبب کاهش قدرت خرید مردم و رکود و در عین حال تورم بالای 40% درصدی شده است که بازار را از رونق انداخته و سبب کاهش تقاضا در بازار گردیده است. علاوه بر آن حدود40 درصد سهم بازار لوازم خانگی را کالای قاچاق تامین می‌کند که این خود ضربه بزرگی به اشتغال و تولید صنعت لوازم خانگی است. برای رفع مشکل رکود و افزایش قدرت خرید مردم و خصوصاً مبارزه با کالاهای قاچاق از مبادی ورود، عرضه، حمل و نقل و بیمه و خدمات پس از فر وش باید قاطعانه کل حاکمیت با آن مبارزه کنند.

محمدی دانیالی درخصوص تفاوت قیمت فاحش قیمت کارخانه و بازار فروش نیز گفت: 2 میلیون واحد صنفی عرضه کننده در سطح کشور داریم که ده برابر استانداردهای جهانی است. از طرف دیگر با افزایش قیمت واحدهای صنفی و یا افزایش اجاره آنها در چند سال گذشته و افزایش هزینه‌های پرسنل و آب و برق آنها، هزینه‌های این واحدها را افزایش و رقابت‌پذیری سیستم عرضه را کاهش می‌دهد. همچنین شبکه‌های فروش آنلاین و فروشگاههای بزرگ لوازم خانگی نیز رشد مناسبی را ندارند. همه اینها شکاف بین قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده را بالا می‌برد که باید برای حل آنها اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه شعارهای چند سال اخیر در زمینه حمایت از تولید و اشتغال ملی به مرحله عمل در نیامده و با کاهش رشد اقتصادی دهه گذشته، افزایش تورم و تحریم‌های بین المللی و تحریم‌های شدید داخلی سبب مشکل‌تر شدن تولید در کشور گردیده است. قیمت‌گذاری دستوری و عدم توجه به افزایش هزینه‌های تولید و عدم تعدیل نرخ ارز با تورم سبب کاهش رقابت‌ پذیری کالای ایرانی و سهولت قاچاق کالاهای خارجی می‌گردد.

مدیرعامل شرکت ناب استیل درپاسخ به سوال میزان تاثیر ممنوعیت واردات کالای خارجی در افزایش کیفیت و رونق بازار فروشندگان داخلی گفت: ممنوعیت واردات با توجه به مشکل تحریم‌ها و کمبود منابع ارزی دولت و افزایش اشتغال ملی سیاست درستی در ایران و همه کشورهای دنیا است و باید در ظرف زمان معینی برای تقویت تولید داخلی ادامه یابد. در همین حال باید برای افزایش نرخ ارز با توجه به تورم سالیانه اقدام و نرخ موثر گمرکی را اصلاح و با پدیده شوم قاچاق کالاها اقدام اساسی نمود. در صورت داشتن تورم 40% درصدی سالیانه و افزایش 10% نرخ ارز به معنی از دست دادن قدرت رقابت پذیری کالای ایرانی سالیانه به میزان 30% میباشد که سبب ورشکستگی و تعطیلی تولید در کشور می گردد. با حل موانع فوق و ظرف برنامه 5 ساله می توان نسبت به آزاد سازی مرحله‌ای کالاها تا حد مشخص تا حداکثر 20% نیاز داخل اقدام نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز