خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

روند صعودی استقبال مشتریان از محصولات صنایع ناسیونال ایران، تولیپس و تولیپس پلاس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۹۲۷

نرخ تولیدمحصولات صنایع ناسیونال ایران، تولیپس و تولیپس پلاس با توجه به شرایط حال حاضر بازار و لوازم خانگی از سال 97 روند صعودی داشته و افزایش یافته است.

عباس ابهری مدیرعامل شرکت صنایع ناسیونال ایران که تولید کننده برند تولیپس و تولیپس پلاس در صنعت لوازم خانگی میباشد؛ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فعالیت‌های این شرکت گفت: کارخانه شرکت ناسیونال ایران در شهرک صنعتی محمودآباد شاهین شهر اصفهان واقع شده است و جزو اولین کارخانه‌هایی بود که در استان اصفهان در صنعت لوازم خانگی تاسیس و این کارخانه از سال 1344 فعالیت می‌کند و از سال 51 بعد از انعقاد قرارداد با یک شرکت ژاپنی تولیدات تخصصی در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه را آغاز کرد. 

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از  250 نفر به صورت مستقیم که همه آنها نیروهای بومی استان اصفهان هستند در این کارخانه مشغول به کار میباشند و ما در بخش تولید لوازم خانگی بخصوص لوازم خانگی کوچک شامل لوازم آشپزخانه منزل مانند جاروبرقی، آبمیوه‌گیری، مخلوط کن، چای‌ساز، چرخ گوشت پلوپز، جاروبرقی فر برقی (آون توستر) اتوبخار و مشتقات آن را تولید می‌کنیم. برخی از محصولات ما نیز محصولات فصلی هستند مانند بخاری و پنکه که در فصول خاصی از سال تولید و عرضه می‌شوند.
روند صعودی استقبال مشتریان از محصولات صنایع ناسیونال ایران، تولیپس و تولیپس پلاس

وی ادامه داد: نرخ تولید ما با توجه به شرایط حال حاضر بازار و لوازم خانگی از سال 97 روند صعودی داشته و افزایش یافته است. یکی از دلایل مهم آن این بود که  شریک خارجی ما از سال 97 کشور را ترک کرد و کل سهام شرکت به طرف ایرانی تعلق گرفت و عملاً ابتکار عمل برای افزایش سبد محصول و تعداد تولید متناسب با شرایط بازار تغییر کرد. از این رو هر سال کم یا بیش حدود 30 الی 40 درصد افزایش تولید داشته و برنامه ما رسیدن به بیش از 300 هزار عدد تولید در امسال است و امروز که خدمت شما هستیم توفیق تولید به میزان 20 درصد بیشتر از مجموع تولیدات سال گذشته تولید کرده‌ایم و در سال 1400 و با وجود آ‌نکه سه ماه به پایان سال مانده ما مرز تولید 200 هزار عدد را رد کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به طور متوسط کمتر از 35 درصد از قطعات استفاده شده محصولات خارجی و وارداتی است و بیش از  65 درصد قطعات در داخل تولید می‌شود و حتی برخی از محصولات بیش از 95 درصد قطعاتشان در داخل تولید می‌شود.

وی ادامه داد: البته به دلیل آنکه تولید برخی قطعات مانند موتور محرک چرخ گوشت و یا جاروبرقی صرفه اقتصادی ندارد ما آن را وارد می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما قطعات خارجی را از کشورهایی همچون ترکیه، چین و کشورهای دیگر وارد می‌کنیم تا سال 83 طرف ژاپنی به برند ناسیونال با ما همکاری می‌کرد و از سال 83 این نام به پاناسونیک تغییر کرد و بعد از تحریم‌ها شرکت پاناسونیک نیز از ایران رفت و هم اکنون بر روی کاغذ ما قراردادی با این شرکت نداریم اما تعاملات مختلف همچنان وجود دارد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال از محصولات ما با توجه به هدف‌گذاری که انجام دادیم خوب است و تا به امروز مشکلی برای عرضه محصولات خود نداشتیم و استقبال نیز بسیار خوب بوده است و در برخی محصولات همچون چرخ گوشت و فر برقی جزو تولیدکنندگان اول و یا دوم هستند که محصولاتمان مورد استقبال قرار گرفتند و به صورت کلی سهمی که ما از بازار داریم دو رقمی است و یکی از دلایل اصلی استقبال مردم از محصولات ما پشتیبانی و گارانتی 18 ماهه از کالاها است و خوشبختانه سازمان استاندارد کل محصولات و کارخانه ما را تایید کرده است و هر کالایی که توسط شرکت ما تولید می شود از نظر سازمان استاندارد کاملا مورد تایید است.

وی ادامه داد: ما هم اکنون در کشور بیس از 250 نماینده فعال خدمات پس از فروش داریم و یک شبکه خدمات پس از فروش فعال و خوبی را داریم و مشتریان ما دغدغه‌ای برای خدمات پس از فروش ندارند و همه خدمات را از تامین قطعات تا خدمات فنی ارایه می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیشترین حجم فروش کالاهای ما از طریق سیستم فروش عمده با حدود 30 نماینده فروش عمده در کل کشور داریم. بخش دیگری از محصولات نیز از طریق فروشگاه‌های معتبر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون شهروند و رفاه و یا سیستم های فروش آنلاین عرضه می‌شود. همچنین از طریق سایت رسمی شرکت و صفحات اجتماعی شرکت نیز فروش قابل توجهی در حال انجام است.

روند صعودی استقبال مشتریان از محصولات صنایع ناسیونال ایران، تولیپس و تولیپس پلاس

 

حجم ویدیو: ۱۳.۹۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز