خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

دانش آموز ابهری، مدال طلای خود را به شهدای گمنام اهدا کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۷۶

دانش آموز ۱۲ساله دبستان ۱۵ خرداد شهرستان ابهر، مدال طلای خود را به شهدای گمنام اهدا کرد.

دانش آموز ۱۲ساله دارنده مدال طلای کشوری در رشته سوپر ساباکی، مهم‌ترین الگوی خود را دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مهدی دودانگه دانش آموز ۱۲ساله دبستان ۱۵ خرداد ابهر که موفق به کسب مدال طلای کشوری در رشته سوپر ساباکی شده بود مدال طلای خود را به شهدای گمنام ابهرتقدیم کرد.

این دانش آموز ابهری، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و قدردانی از زحمات این عزیزان را مهم‌ترین انگیزه خود برای این کار دانست و گفت: نوجوانان وجوانان امروز می‌بایست رزمندگان و شهدا را الگوی خود قرار داده و رهرو راه‌شان باشند چرا که قهرمان واقعی شهدا هستند.

این دانش آموز مهم‌ترین الگوی خود را دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده عنوان کرد و ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت در نوجوانان و دانش آموزان در هر رشته‌ای که فعالیت می‌کنند می‌بایست ترویج یابد.

مهدی دودانگه دانش آموز ابهری دارای چند مقام کشوری و استانی در رشته‌های سوپرساباکی، کیک بوکسینگ و کونگ فو و کاراته است و در سال ۸۷ بهترین مبارز مسابقات قهرمان کشوری در رشته سوپرساباکی در رده سنی نونهالان شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز