خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری استانداری لرستان عنوان کرد:

اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به ۲۷ شهرداری لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۸۳

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان از اختصاص ۲۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار جبران خسارت سیل به ۲۷ شهرداری لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، قدرت الله فلاح نژاد در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه های زیرساختی تخریب شده در سیل لرستان با اشاره به اینکه سیل سهمگین امسال صدمات زیادی به لرستان زد، اظهار داشت: خوشبختانه حداقل تلفات انسانی را داشتیم.

وی با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان شهرداری‌ها هزینه کردند تا اقدامات فوری پس از سیل را انجام دهند، تصریح کرد: قطعا بازسازی خسارت ها با امکانات و اعتبار محدود شهرداری ها غیرممکن بود اما دولت اعتبار خوبی اختصاص داد.

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان یادآور شد: از ۷۳۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به لرستان، ۲۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون برای ۲۷ شهرداری استان اختصاص یافته است.

فلاح نژاد افزود: این اعتبار تقسیم شهرستانی و پروژه ای شده است و در شهرها توزیع اعتبارات از محل ماده ۱۰ به شرح خرم آباد ۸۲ میلیارد، پلدختر ۳۳ میلیارد، نورآباد ۱۶ میلیارد، دورود ۱۰ میلیارد، الیگودرز ۸ میلیارد، کوهدشت ۸ میلیارد، سراب دوره ۸ میلیارد، معمولان ۸ میلیارد و در مورد دیگر شهرداری ها رقمی بین ۵۰۰ میلیون تا ۶ میلیارد است.

وی گفت: برای آسفالت معابر ۱۶ میلیارد تومان، بازسازی انهار و کانال‌ها ۱۱۵ میلیارد، بازسازی دیوار‌ه‌های حفاظتی ۲۱ میلیارد و... اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز