خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان وعده داد:

فرماندار خرم‌آباد طی هفته آینده معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۴۵

استاندار لرستان از معرفی فرماندار خرم‌آباد تا روز شنبه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند  در جمع خبرنگاران افزود: شنبه هفته آینده طی مراسمی فرماندار خرم‌آباد معرفی خواهد شد.

وی افزود: حکم سرپرستی " حبیب‌الله خجسته‌پور" به عنوان معاونت سیاسی امنیت استانداری امضاء شده و مشکلی ندارد.

بازوند تا پیش از این، دو بار وعده معرفی فرماندار خرم‌آباد را داده بود، وی اول بهمن در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که در تلاش هستیم تا فرماندار خرم‌آباد را تا 10 روز آینده معرفی کنیم.

شایان‌ذکر است "حبیب‌الله خجسته‌پور" فرماندار خرم‌آباد از هفتم آذرماه 95 به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان معرفی و جایگزین سید سعید شاهرخی شد.

شاهرخی هم به حکم وزیر کشور به عنوان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد؛ وی از 12 آبان 1392 در این سمت فعالیت داشت.

حبیب‌الله خجسته‌پور نیز از 8 اسفند 92 در جایگاه فرماندار خرم‌آباد فعالیت می‌کرد. وی رئیس ستاد دکتر روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در لرستان بود.

وی تا تعیین فرماندار جدید، با حفظ سمت در فرمانداری خرم‌آباد نیز فعالیت داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز