خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان:

آمار فوتی‌های حوادث رانندگی در لرستان کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۴۱۱

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: در نیمه نخست سال جاری 240 نفر بر اثر حوادث رانندگی در این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، هشت دهم درصد کاهش داشته است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، دکتر حمید رضا نظیفی با اعلام این مطلب افزود: تعداد افراد فوت شده بر اثر حوادث رانندگی در مدت مشابه سال قبل 238 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: از کل تلفات حوادث رانندگی در 6 ماهه نخست امسال 171 نفر در محورهای برون شهری، 41 نفر در مسیرهای درون شهری و 28 نفر در جاده های روستایی جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان همچنین گفت: آمار مقایسه‌ای نشان می‌دهد که تلفات‌برون شهری کاهش داشته اما تلفات درون شهری و جاده ای روستایی افزایش داشته است.

عضو شورای قضایی استان لرستان همچنین با اشاره به آمار مصدومان حوادث رانندگی افزود: آمار مقایسه‌ای 6 ماهه امسال و سال قبل مصدومان حوادث رانندگی که به مراکز پزشکی قانونی لرستان مراجعه کرده اند افزایش داشته است.

دکتر نظیفی گفت: آمار مصدومان حوادث رانندگی در 6 ماهه نخست امسال چهار هزار و 861 نفر و در سال گذشته چهار هزار و 364 نفر بوده است که نشان از افزایش تعداد مصدومان حوادث رانندگی در لرستان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز