خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد:

اجرای ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه میراث فرهنگی لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۳۰۹

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از تصویب و اجرای ۲۱ پروژه اقتصاد مقاومتی لرستان در حوزه میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این ۲۱ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و برنامه‌ریزی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اجرا می شود.

.وی با بیان اینکه ارائه پروژه‌های پیشنهادی مختلف و واجد شرایط اقتصاد مقاومتی از سوی این اداره کل به ستاد اقتصاد مقاومتی استان سرانجام ۲۱ پروژه در حوزه های عمرانی، اقتصادی و برنامه ریزی مصوب شد، اظهار داشت: پس از به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها شاهد افزایش سرانه‌های موزه ای استان، سرانه مرمت جامع و واگذاری ابنیه‌های تاریخی به بخش خصوصی برای استفاده بهینه و اقتصادی از آنها به عنوان سرمایه های ملی، ارتقا سرانه تخت‌های اقامتی هتل‌ها و مجتمع‌ها و سرانه‌های آموزش و تولیدات صنایع دستی بومی و سنتی خواهیم بود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: با تحقق این امر به طور حتم تحولی اساسی در حوزه‌های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به وجود خواهد آمد. 

سلیمانی تصریح کرد: در نهایت خروجی این اقدام در رونق و توسعه صنایع دستی و گردشگری استان و در بحث اشتغال زایی پایدار  استان نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز