خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرک لرستان:

ایجاد دفتر گمرک در شهرستان بروجرد توجیه اقتصادی ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۸۹

مدیرکل گمرک لرستان گفت: ایجاد دفتر گمرک در بروجرد توجیه اقتصادی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بروجرد، عبدالکریم بیاتی در جلسه رفع موانع تولید واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد، افزود: گمرک ایران مخالف راه‌اندازی دفتر گمرک در بروجرد است و احداث این دفتر در شهرستان برای گمرک ایران توجیه اقتصادی ندارد.

وی اظهار کرد: تولیدکنندگان شهرستان بروجرد برای صادرات کالاهای خود می‌توانند با عضویت در سامانه جامع امور گمرکی از طریق اینترنت کارهای خود را انجام دهند لذا نیاز به حضور آنها در گمرک خرم‌آباد نیست.

مدیرکل گمرک لرستان تصریح کرد: ارزیابی دیگر مباحث گمرکی با حضور ارزیاب در واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد امکان‌پذیر است و نیازی به مراجعه تولیدکنندگان به مرکز استان نیست.

همچنین فرماندار ویژه بروجرد گفت: امسال اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات صنایع بزرگ شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده است.

مسلم پورقاسمیان افزود: با حمایت‌هایی که از صنایع شهرستان در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌شود امیدواریم این صنایع با حداکثر ظرفیت اشتغال، تولید خود را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: گرفتن تسهیلات بانکی با سود 28 درصد برای واحدهای تولیدی توجیه اقتصادی ندارد و نمی‌تواند مشکلات تولید را برطرف کند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: کارخانجات نساجی، سامان کاشی، کاشی جم، داروسازی و داملران با مشکلات فراوانی مواجه هستند و احیای این صنایع در اولویت نخست اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بروجرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز