خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد:

ایجاد شهرک فرش در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۹۲۰

استاندار لرستان با تاکید به نقش صنعت فرش در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: شهرک فرش در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در دیدار با معاون وزیر سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس مرکز ملی فرش ایران  در خرم‌آباد در خصوص رونق استان در حوزه فرش اظهار داشت: فرش می‌تواند باعث ایجاد تغییر و تحول اساسی در اقتصاد استان لرستان شود.

استاندار لرستان با تاکید به لزوم برطرف کردن موانع بر سر راه توسعه صنعت فرش در استان افزود: دستگاه‌های اجرایی مربوطه با همکاری بانک‌ها باید این مشکلات را برطرف کنند. 

وی با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی متولی و همچنین بانکها باید همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند عنوان کرد: حوزه فرش لرستان می تواند تحول اساسی در اقتصاد استان داشته باشد.

 مهندس بازوند تصریح کرد: قطع به یقین رونق صنعت فرش در لرستان منجر به ایجاد شغل شده و تاثیر زیادی در رفع معضل بیکاری در استان دارد.

وی  با بیان اینکه باید زمینه برای صادرات فرش در لرستان فراهم شود، تصریح کرد: در این راستا باید برنامه‌هایی تهیه و تدوین شوند.

بازوند از اعلام آمادگی استاندار لرستان جهت فراهم کردن مکانی برای ایجاد شهرک فرش در استان خبر داد و یاد آور شد: یکی از سالن‌های استانداری لرستان در اختیار مرکز فرش استان قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید هدفگذاری لازم برای تحقق و اجرایی شدن این برنامه ها در استان صورت گیرد مطرح کرد: همچنین امکانات مورد نیاز برای رونق حوزه فرش لرستان باید احصا و اعلام شوند.

استاندار لرستان در پایان به نقش صنعت فرش در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: بنابراین همگی باید تلاش مضاعف کنند و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز