خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان مطرح کرد:

لزوم تعامل و همفکری مراکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۸۱۸

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان گفت: آموزشگاه‌های آزاد و مراکز فنی و حرفه ای بایستی با تعامل و همفکری همچون دو بال در راستای بالندگی و پیشرفت سازمان کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، رحمن قلاوند در جلسه هم‌اندیشی کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان که با حضور لیراوی رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) و نامگذاری سال ۹۵ با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و سیاستگذاری های دکتر سازگارنژاد رئیس محترم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امیدواریم بتوانیم ضمن توسعه بیش از پیش بخش خصوصی و در کنارآن افزایش بهره‌وری در بخش دولتی بتوانیم این دو بخش را همچون دو بال در راستای بالندگی و پیشرفت سازمان در کنار یکدیگر قرار دهیم.

وی اظهار داشت: از آموزشگاه‌های آزاد انتظار داریم که در کنار دانش پایه و آموزش‌های تئوریک، مهارت حل مسئله و مشکلی از مشکلات جامعه و کارآموزان و کسانی که آموزش فرا بگیرند، ما بتوانیم عملا کاری بکنیم که در راستای پیاده‌سازی نظریه اقتصاد مقاومتی به صورت عملی در کشورمان باشد و این هم مقدار زیادی با آموزش‌های فنی و حرفه ای و مهارتی هم از لحاظ فرآیندی و از همه زوایا تطابق دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان اظهار داشت: برای اوج گیری و به جایگاه شایسته نشاندن آموزش‌های مهارتی در جامعه آموزشگاه‌ها باید کمک کنند، کسانیکه تحت پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی قرار دارند باید به طور موثرتر و کارآمدتر و عملی تر اینها را آماده بکنیم که اگر در جامعه ما فرصتی برای اشتغال پیش آمد موثرتر در این در این فرصت‌های اشتغال حضور پیدا کنند.

قلاوند افزود: بازرسین آموزشگاه‌ها باید برنامه آموزشی را به آموزشگاه‌ها ارائه دهند، اگر نیاز باشد برای رفع مشکل آنها کلاس‌های آموزشی و مشاوره بگذارند و به آنها کمک کنند که فعالیت آموزشی مثبت و سازنده ای داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز