خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه لرستان خبر داد:

110 اکیپ خودرویی در طرح نوروزی پلیس راهور لرستان فعال است

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۰۱

رئیس پلیس‌راه استان لرستان از استقرار 110 اکیپ خودرویی محسوس و نامحسوس ایام نوروز در سطح جاده‌های استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد سرهنگ مرتضی چغلوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ضعف‌های سال‌های گذشته برای اجرای طرح نوروزی شناسایی و رفع شده اند، افزود: پلیس‌راه استان لرستان از بهمن‌ماه امسال برنامه‌ریزی لازم در راستای طرح نوروزی انجام داده  تا در ایام نوروز سفر ایمن و بی‌خطری را برای مسافران داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح، کمبود علائم و نواقص تابلویی، خط‌کشی‌ها، ایمن‌سازی پل‌ها و پرتگاه‌ها، رفع نواقص دوربین‌ها و سایر موارد ایمنی انجام شده است.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان با بیان اینکه پلیس‌راه استان لرستان با تمام تجهیزات طرح نوروزی را اجرا می‌کند و نیروها به‌ صورت شبانه‌روزی فعال هستند، تصریح کرد: 110 اکیپ خودرویی محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌های استان لرستان در ایام نوروز مستقر است که 70 اکیپ محسوس و 40 اکیپ نامحسوس است.

چغلوند عنوان کرد: 30 دوربین در سطح جاده‌های استان لرستان تخلفات را ثبت و 102 دستگاه دوربین سیار نیز در جاده‌های استان فعال است.

وی یاد آور شد: سامانه 120 امسال راه‌اندازی شده که به‌ صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات مردم و ارائه خدمات، اعلام وضعیت جوی و جاده‌ای استان است.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان بیان کرد: در روز 13 فروردین که پرترافیک‌ترین روز سال به شمار می‌رود از تردد خودروهای باری که اقدام به حمل مسافر می‌کنند جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز