خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اعلام کرد

اعلام نتایج نهایی شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان‌های دورود و ازنا

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان نتایج شمارش آرای حوزه انتخابیه دورود و ازنا را اعلام کرد.

سید سعید شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: در حوزه انتخابیه دورود و ازنا حسین گودرزی با ۲۰ هزار و ۹۹۴ رای و مجید کیانپور با ۲۰ هزار و ۵۷۴ به مرحله دوم راه یافتند.

وی با اینکه حوزه انتخابیه دورود و ازنا دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است،اظهار کرد: کل آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه ۱۲۱ هزار و ۷۳۵ رای بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه کار انتخاب نمایندگان مجلس در سه حوزه انتخابیه استان لرستان شامل خرم آباد و دوره چگنی، بروجرد و اشترینان و دورود و ازنا به دور دوم کشیده شده است، اظهار کرد: آرای حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی نیز وارد سامانه شده و منتظر تایید هیئت نظارت است که بعد از تایید جزئیات نتایج اطلاع رسانی می‌شود.

شاهرخی افزود: در همه حوزه‌های انتخابیه استان لرستان کار شمارش آرا پایان‌ یافته و در حال ورود به سامانه جامع انتخابات هستیم و زمانی که آرا در این سامانه ثبت شد به تائید هیئت نظارت خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات در استان لرستان پنج کرسی باقی‌مانده ( یک کرسی دورود و ازنا، دو کرسی بروجرد، و دو کرسی خرم‌آباد) که در مرحله دوم تعیین تکلیف می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: در مابقی حوزه‌ها شمارش نهایی شده و نفرات اول مشخص است اما چون وارد سامانه نشده تا کار هماهنگی و همسان‌سازی انجام‌نشده از ذکر نام معذور هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه حجم شمارش آرا بالا بوده کار شمارش آرا دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تمام شود نتیجه کاندیدای مجلس خبرگان نیز در سامانه ثبت می‌شود.

کد خبر : ۳۵۱۰۱۰