خبرگزاری کار ایران

سید سعید شاهرخی در گفت‌وگو با ایلنا

انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه لرستان با نظم و امنیت در جریان است

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت:در بازدید میدانی به عمل آمده شاهد حضور پررنگ مردم بودیم و انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه لرستان با نظم و امنیت در جریان است.

سید سعید شاهرخی عصر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: از لحظه شروع انتخابات در حوزه‌های مختلف استان کار اخذ رای آغاز شده و تمام هزار و ۴۲۵ شعبه اخذ رای استان فعال هستند.

وی اظهار کرد: از مناطق مختلف استان از طریق بالگرد بازدید به عمل آمد و شاهد این بودیم که مردم در سراسر استان یک‌پارچه پای صندوق‌های رای حضور دارند. 

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده و استقبال از شرکت در انتخابات از مردم استان تقاضا داریم هر چه سریع‌تر برای دادن رای خود اقدام کنند و تاکید می‌کنیم دادن رای را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند تا با ازدحام جمعیت در این ساعات مواجه نشویم.

وی جایگاه مجلس خبرگان رهبری را بسیار ارزشمند دانست وافزود: بسیار مهم است که مردم در انتخابات مجلس خبرگان آگاهانه حضور پیدا کرده و نمایندگان خود را انتخاب کنند.

هیچ‌گونه انفجاری در کوهدشت صورت نگرفته است

شاهرخی در پاسخ به سوالی درباره شایعاتی مبنی بر وقوع انفجار و درگیری در شهرستان کوهدشت اظهار کرد: اخبار صحیح از شهرستان کوهدشت را از من بشنوید، کار برگزاری انتخابات در کوهدشت با نظم و انضباط خاصی در حال انجام است و ازدحام و شور و استقبال انتخابات در این منطقه بیشتر بوده و مردم از ساعات آغازین رای خود را به صندوق می‌اندازند.

وی با بیان اینکه طبیعی است که برخی شایعات وجود داشته باشد، تصریح کرد: طی دیشب و امروز در کوهدشت هیچ عملیات خرابکارانه و هیچ انفجاری صورت نگرفته است و من این خبر را تکذیب می‌کنم.

شاهرخی تصریح کرد: لذا بزرگ کردن مسائل این شهرستان به کسی کمک نمی‌کند و عده‌ای می‌خواهند با بزرگ کردن مسائل بر خلاف واقعیت دنبال مقاصد خاصی باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه با هر رسانه‌ای که نسبت به انتشار این اخبار اقدام می‌کنند برخورد می‌شود، ادامه داد: این سایت‌ها طی هفته گذشته اخبار زیادی منتشر کردند که به واقعیت نپیوست لذا مردم دیگر به آنها اعتماد نکرده و اعتبار خود را از دست می‌دهند.

شاهرخی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شهرستان پلدختر از استان‌های هم‌جوار افرادی رای دهنده حضور یافته و درگیری‌هایی صورت گرفته گفت: ما امروز از پلدختر نیز بازدید کردیم و جلسه‌ای با اعضاء ستاد انتخابات داشتیم که هیچ مورد غیرعادی در این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: اگر تیمی به صورت سازمان از استانی دیگر بخواهد به این شهرستان بیاید مورد رصد قرار می‌گیرد ولی ما مورد سازمان یافته‌ای ملاحطه نکرده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر تعلیق مسئولیت بخشدار معمولان را تکذیب کرد و گفت: کادر سیاسی و انتخاباتی ما کادری مجرب بوده که کار خود را با قدرت انجام می‌دهد و در همه انتخابات‌ها افرادی به صورت معین و کمک دهنده به شهرستان‌ها می‌آیند ولی همچنان بخشدار معمولان بخشدار این منطقه است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های رسیده از همه حوزه‌های انتخابیه استان اکنون جریان برگزاری انتخابات به صورت عادی، سالم و با نظم و امنیت دنبال می‌شود.

کد خبر : ۳۵۰۶۷۳